Vanzarile Farmec au crescut cu 10% in primul semestru din 2015

Producatorul clujean de cosmetice Farmec a raportat o cifra de afaceri de 82.655 mii lei pentru primul semestru din 2015, reprezentand o crestere de 10% fata de aceeasi perioada a anului 2014.
”Extinderea portofoliului de produse, cresterea vanzarilor on-line, precum si modul in care am raspuns unor noi oportunitati de business, ne-au ajutat sa ne reconfirmam pozitia de lider pe unele segmente din piata romaneasca de cosmetice. Potrivit studiilor Nielsen*, Farmec este numarul unu in categoria produselor pentru ingrijirea fetei – cu o cota de piata de 27% (atat in volum, cat si in valoare), brandul Gerovital ocupand prima pozitie in aceasta categoriwere, din punct de vedere al vanzarilor valorice. In categoria Tratamente pentru par, Farmec, este, de asemenea, lider prin brandul Gerovital Plant Tratament, cota procentuala fiind de 30,8% din punct de vedere valoric. In acelasi timp, Farmec ocupa locul intai, atat pe segmentele detartrantilor, prin gama Triumf, acoperind piata autohtona in proportie de 41,1% din punct de vedere al volumelor si in proportie de 37,7% din punct de vedere valoric, dar si pe segmentele produselor pentru ingrijirea bucatariei, prin gama Nufar, conducand topul cu o cota de piata de 39,7% din punct de vedere al volumelor si de 37,2% din punct de vedere valoric”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.

Vanzarile obtinute in prima jumatate a anului au fost impulsionate de lansarea unor noi game de produse, dar si de extinderea altora, deja existente in portofoliul companiei. Astfel, la inceputul anului a fost lansata gama Gerovital Happiness, alcatuita din produse moderne pentru fata si corp, dedicate in special tinerilor, dar si adultilor, pentru o ingrijire de baza. In primavara, au fost lansate primele deodorante cu acid hialuronic de pe piata, extinzand astfel linia Gerovital H3 Evolution. De asemenea, gama Gerovital H3 Men a fost completata cu noi produse destinate ingrijirii barbatilor, iar pentru sezonul estival, Farmec le-a prezentat consumatorilor prima gama din portofoliul companiei de produse dermatocosmetice cu protectie solara pentru intreaga familie – Gerovital H3 Derma+ Sun, formata din 8 produse si conceputa in parteneriat cu specialisti din domeniul sanatatii.

Tot in primele 6 luni ale anului, partenerii externi ai companiei Farmec au inaugurat doua noi magazine de brand, unul in Grecia, la Alexandroupoli (un oras turistic aflat in nord-estul tarii) si celalalt in Franta, la Menton (una dintre cele mai cunoscute statiuni de pe Coasta de Azur). Pe langa cele doua centre, mai exista 4 magazine partenere de brand in afara tarii – la Sharjah (Emiratele Unite Arabe), Budapesta (Ungaria), Salonic si Katerini (Grecia). In Romania, Farmec detine sase magazine proprii in Cluj-Napoca, Arad, Timisoara si Targu-Mures.

„Pentru partea a doua a anului, Farmec isi propune mentinerea aceluiasi trend de crestere a vanzarilor obtinut in primul semestru, imbogatirea portofoliului de produse, identificarea unor noi parteneriate viabile, precum si continuarea investitiilor strategice in cercetare si inovatie”, au precizat reprezentantii companiei.

Articolul precedentHippoland, un nou jucator in segmentul magazinelor dedicate exclusiv produselor pentru bebelusi si copii
Articolul următorCash&Carry: Doi mari operatori au renuntat la peste 1400 de angajati
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.