Vanzari in crestere cu aproape 50% pentru Alfredo Seafood in 2016

Importatorul si distribuitorul de produse din peste si fructe de mare Romfood Trading, ce detine brandului Alfredo Seafood, estimeaza o cifra de afaceri de circa 16 milioane de euro in 2016, in crestere cu 45% de 2015.

“2016 a fost un an bun pentru noi, marcat de realizari semnificative in ceea ce priveste noile game de produse promovate, dar si la nivelul imbunatatirilor pe care le-am implementat din punct de vedere tehnologic si logistic. Sunt bucuros sa remarc si trendul ascendent al intregii piete de peste si fructe de mare din Romania care se manifesta, in mod constant, in ultimii trei ani si care a insemnat o crestere de 3% anul trecut. Chiar daca tara noastra se situeaza, la capitolul consumului de peste, inca mult in urma liderilor europeni ca Spania, Franta sau Italia, sunt optimist ca 2017 ne va aduce cu un pas mai aproape de indeplinirea viziunii noastre de piata, aceea ca romanii sa aiba minimum o masa pe baza de peste pe saptamana!”, a declarat Cristian Darmanescu, Director General Romfood Trading.

Compania intentioneaza sa continue si in 2017 dezvoltarea gamei de produse “ultra fresh”, peste si fructe de mare extrem de proaspete, abia capturate, care ajung la raft intr-un interval cuprins intre 10 si 60 de ore de cand a fost prins, una dintre cele mai cele mai importante investitii initiate in 2016. Tot anul trecut, distribuitorul a reusit sa introduca in magazine gama de produse de lux, care contine sortimente de peste salbatic, fara glazura si fara tratamente cu polifosfati: somon, cod si salau din cele mai indepartate colturi ale lumii. „Provocarea a constat, la acest capitol, in metodele de procesare: pestii sunt pregatiti in doar cateva ore, la bordul pescadorului, procedeu ce poarta denumirea de “frozen on board” (congelare la bord) sau sunt congelati la tarm, imediat dupa capturare – “frozen on shore”. Produsele astfel obtinute sunt etichetate ca „fresh frozen” (proaspat congelate)”, spun oficialii companiei.

Produsele Alfredo Seafood sunt distribuite atat in cele mai importate lanturi de hipermarketuri si supermaketuri din tara, precum Kaufland, Carrefour, Mega Image, Metro, Billa, Cora, Penny etc., cat si in peste 300 de magazine de comert traditional.

Articolul precedentAdrian Pascu, Vicepresedinte Comercial Danone Rusia
Articolul următorMacromex intra cu bradul Edenia in segmentul pizza congelata
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.