Ursus Breweries numește două femei în rolul de vicepreședinte vânzări și, respectiv, marketing

Ursus Breweries România anunță două noi numiri în boardul companiei, începând din luna aprilie. Astfel, Gabriela Crețu ocupă poziția de Vicepreședinte Vânzări iar Iulia Andreșoiu ocupă poziția de Vicepreședinte Marketing.

Gabriela Crețu, care a preluat rolul de Vicepreședinte Vânzări are o experiență de peste 23 de ani în companie, în funcții de Marketing și Vânzări. În 2005, în rolul de Senior OFF Channel Manager, ea a pus bazele standardelor de execuție în Off Premise. Apoi, din rolul de Sales Development Director, a contribuit la dezvoltarea competențelor din departamentul de vânzări, construind programe de leadership pentru echipă. Ulterior, Gabriela a preluat funcția de Global Brands Director, rol din care a susținut agenda de premiumizare a companiei, gestionând branduri puternice, precum Peroni Nastro Azzurro sau Grolsch. Gabriela a revenit în echipa de vânzări ca Trade Marketing Director, construind o echipă cu rezultate excelente. Cel mai recent rol al său a fost acela de Head of Strategy, Business Development & Insights, rol din care a contribuit semnificativ la procesul de planificare strategică a companiei.

Iulia Andreșoiu va fi responsabilă de dezvoltarea strategiei de marketing a companiei și de modul în care aceasta este transpusă în piață. Iulia aduce cu sine o experiență de peste 20 de ani în marketing și în industria bunurilor de larg consum. Și-a început cariera în Unilever, în 1998, evoluând spre rolul de Marketing Manager pe diverse categorii de produse alimentare, iar apoi a preluat poziția de Brand Development Director pentru categoria Savory în Europa Centrală și de Est. În perioada 2006-2008, a fost Executive Director în cadrul Ringier România, iar ulterior Marketing Director Danone Baby Food România. Cel mai recent rol al său, înainte de a se alătura echipei Ursus Breweries, a fost acela de Marketing Director Regional pentru Intersnack în Europa Centrală și de Est.

Iulia Andreșoiu, Vicepreședinte Marketing al Ursus Breweries

În România, Ursus Breweries deține trei fabrici de bere: în Brașov, Buzău și Timișoara și o mini-facilitate de producție în Cluj-Napoca. Portofoliul companiei include brandurile: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Pilsner Urquell, Asahi Super Dry și St. Stefanus, alături de marca de cidru Kingswood. Din 2017, Ursus Breweries face parte din Asahi Europe & International.

Articolul precedentPiața berii din România a stagnat în 2020
Articolul următorPreviziuni de creștere pentru Gebrüder Weiss România în 2021
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.