Tuborg România relansează berea Skol

Tuborg România (URBB – United Romanian Breweries Bereprod) anunță relansarea berii Skol, cu o nouă formulă de produs, o nouă identitate vizuală și o gamă de ambalaje cu elemente inovatoare. Relansarea beneficiază de o campanie de comunicare inedită, care reflectă noua poziționare a brandului, sumarizată în noul slogan: „Skol răcorește bărbatul!”.

Noua rețetă Skol are un conținut de alcool de 5% și a fost dezvoltată pentru piața românească de către specialiștii berari locali, în colaborare cu specialiștii din Danemarca. Rezultatul are la bază trei tipuri de malț și hamei special de aromă, cu un caracter echilibrat și nobil.

Produsul este disponibil la sticle nereturnabile de 0,33l si 0,75l, la sticle returnabile de 0,5l, la doza de 0,5l prevăzută cu folia de protecție din aluminiu, precum și la ambalaje PET de 1l, respectiv 2,5l, acoperind astfel toată gama ocaziilor de consum.

Schimbările la nivel de ambalaj implică adoptarea noii identități vizuale și lărgirea gamei cu noile sticlele nereturnabile de 0,33l si 0,75l.

Noul ambalaj Skol Original oferă o prezență reechilibrată între roșu și verde, la care se adaugă un model de ace de gheață, pentru a accentua senzația de răcorire. Eticheta de bază a fost regândită, centrată de această dată pe imaginea consumatorului.

Dozelor de bere Skol le-a fost adăugat un senzor termic, ce măsoară temperatura optimă de consum. Acest senzor este inițial galben și se colorează în verde atunci când berea a ajuns la temperatura recomandată pentru consum. Rezultatele cercetărilor noului tip de ambalaj au confirmat faptul că noul Skol este mai modern, mai atractiv și mai vizibil la raft.

“Am revăzut și refăcut întreaga construcție de brand, plecând de la poziționare și produs, cu scopul de a oferi un brand modern, actual și viguros. Am centrat eticheta pe protagonistul nostru, consumatorul. Am adăugat ambalajului elemente de inovație menite să îmbunătățească experiența de consum: senzor de răcire pe doze și cod QR pe toate ambalajele, cu trimitere la conținut pe gustul targetului.”, a declarat Paul Markovits, Vice Președinte Marketing, URBB.

“Avem și o campanie nouă de comunicare cu un brand ambasador foarte îndrăgit, dar fără a strica surpriza, vă invit să o descoperiți cât de curând.” – Paul Markovits, Vice Președinte Marketing, URBB.

Noul Skol este un produs special conceput pentru segmentul majoritar al consumatorilor de bere, reprezentat de barbați. Conform cercetărilor realizate de Tuborg România (URBB), bărbatul român consumator de bere prețuieste cel mai mult senzația de răcorire și contextele de destindere pe care produsul le oferă.

Noul slogan al brandului „Skol răcorește bărbatul!” exprimă un beneficiu funcțional, răcorirea propriu-zisă, dar mai ales un beneficiu emoțional, îmbunătățirea stării de spirit a bărbaților cu umor.

URBB este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piaţa locală. Portofoliul companiei este format din mărci internaționale și românești. În prezent, portofoliul include: Tuborg, Tuborg Christmas Brew, Tuborg 0.0%, Carlsberg, Carlsberg 0.0%, SKOL Original, SKOL Nepasteurizat, Holsten Premium, Holsten Weizen, Holsten Radler, Holsten Pilsner, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner Hefe Weissbier, Weihenstephaner Vitus, Grimbergen Ambreé, Grimbergen Blanche, Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti, Bucur – bere de bulevard, cidrul premium Somersby şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.

Articolul precedentProducătorul francez Danone se așteaptă ca 2021 să fie un an de redresare financiară
Articolul următorScădere cu 10% a schimburilor comerciale româno-germane în 2020
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.