Trei barmani români vor merge în etapa de la Moscova a concursului Bacardi Legacy

Andreea Brașovean, Marian Moisi și Sergiu Biriș au câștigat etapa din România a concursului de cocktailuri pentru barmani Bacardi Legacy și se califică pentru etapa de la Moscova. Marele premiu Bacardi Legacy de la Moscova este un loc în marea finală de la Amsterdam, unde se va premia campionul mondial Bacardi Legacy.

Au fost 10 barmani finaliști din România, care au participat la Bacardi Legacy. Aceștia au avut la dispoziție câte 6 minute pentru a pregăti rețeta de cocktail creată de ei special pentru eveniment, argumentând alegerea făcută. Pe lângă tipul de Bacardi ales, ei au avut voie să folosească maxim 6 ingrediente pentru băutura creată.

Juriul care a ales cei trei câștigători a fost format din Peter Gozon, campionul Ungariei la Bacardi Legacy, cu o experiență de peste 15 ani în industrie, brand ambasador Bacardi și bar manager la High Note Skybar din Budapesta, Ana Maria Pocora (Sterian), brand manager Bacardi Martini Group cu peste 10 ani experiență în domeniu, și “Mr. Big Fish” Vitaly Alekseyev, finalist mondial Bacardi Legacy și head bartender la The Dutchess, în Amsterdam.

„Mi-ar fi plăcut să îi pot trece pe toți 10 în semifinala de la Moscova, însă doar trei au fost norocoși și evident s-au remarcat în fața juriului atât print talentul mixologiei, cât și prin arta de a vorbi cu pasiune despre ceea ce fac. Îi felicit pe toți și le țin pumnii finaliștilor la Moscova”, a declarat Ana Maria Pocora (Sterian), brand manager Bacardi Martini Group.
Bacardi Legacy este un concurs internațional care sprijină creativitatea în spiritul Bacardi și provoacă barmanii să găsească rețeta ideală pentru următorul cocktail de renume internațional, așa cum au devenit la rândul lor Mojito, Daiquiri sau Old Cuban.

Articolul precedentValea cu Afine, pe lista fermierilor prezenți la Legume-Fructe: Forumul Profesioniștilor din Industrie
Articolul următorNominoë – un mic colț de Bretania la București
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.