Transilvania Nuts devine Partener la Private Label & Convenience Food Innovation Show 2025

Transilvania Nuts se alătură din nou, în calitate de Partener, ediției actuale a Private Label & Convenience Food Innovation Show 2025! După 10 ani de dezvoltare continuă, Transilvania Nuts, unul dintre cei mai importanţi procesatori de nuci și gustări naturale din Europa Centrală și de Est, cu capital 100% românesc compania intră într-o nouă etapă: consolidare, extindere și parteneriate puternice. Cu procese integrate, de la selecție la ambalare, și investiții în capacitate de producţie și diversificare, Transilvania Nuts vine la eveniment pregătită pentru dialog cu retaileri și distribuitori în căutarea soluțiilor de diferenţiere şi plus valoare.

De ce să participi?
Pentru că vei avea ocazia să discuți direct cu o companie pregătită să devină furnizorul tău de încredere pentru produse marca proprie, cu expertiză înaltă, procese integrate și flexibilitate în livrare.
Înscrie-te acum și profită de întâlnirea cu un partener care poate susține dezvoltarea portofoliului tău: https://docs.google.com/…/1R7cQgbewMFXMczCm…/viewform…

Ediția 2025 a evenimentului anual cu tema Private Label & Convenience Food Innovation Show va avea loc în data de 25 septembrie, la ZOOMA Events, un spațiu generos și elegant ce ne permite să vă oferim acces la cea mai mare platformă de networking cu factorii de decizie din comerțul modern internațional și local.

Private Label & Convenience Food Innovation Show reunește două categorii foarte dinamice pe piața internă:

  • Industria mărcilor private – Proiecte și inovații în retail și FMCG;
  • Industria produselor convenience food: am inclus aici subcategorii importante precum ready to eat, ready to cook, ready to heat, ready to drinks etc.

Private Label & Convenience Food Innovation Show 2025 se va desfășura pe durata unei zile, cu pauze pentru networking și vizite la standurile expoziției.

Private Label & Convenience Food Innovation Show 2025 este un eveniment unic în România, o resursă valoroasă de educație și informare. Acesta oferă acces la  informații valoroase despre oportunităție și provocările din domeniul producției și comercializării de private label și convenience food, fiind totodată și o platformă valoroasă de networking cu cele mai relevante lanțuri de retail din România și Republica Moldova.

 

Articolul precedent„Frigider cu bun gust”, o inițiativă Carrefour de educația nutrițională
Articolul următorCe comunică Pambac la standul său dela Private Label & Convenience Food Inovation Show: stabilitate, capacitate industrială și parteneriat pe termen lung pentru dezvoltarea de mărci proprii
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.