Ce comunică Pambac la standul său dela Private Label & Convenience Food Inovation Show: stabilitate, capacitate industrială și parteneriat pe termen lung pentru dezvoltarea de mărci proprii

Pambac se alătură ca Partener la Private Label & Convenience Food Innovation Show 2025!
Pe 25 septembrie, la ZOOMA Events Corbeanca, te întâlnești cu unul dintre cei mai respectați jucători din industria alimentară românească: Pambac, producător de paste făinoase, făină și mălai, cu o tradiție solidă și o viziune modernă.
Cu produse fabricate din grâu românesc atent selecționat, prin procese tehnologice performante și sustenabile, Pambac oferă stabilitate, capacitate industrială și parteneriat pe termen lung pentru dezvoltarea de mărci proprii.
De ce să participi? Pentru că la standul Pambac vei descoperi:
– capacitate industrială flexibilă, adaptabilă nevoilor tale;
– suport logistic performant;
– o abordare responsabilă, cu focus pe eficiență și impact minim asupra mediului.
Fie că ești retailer, producător, distribuitor sau antreprenor în FMCG, la acest eveniment poți începe parteneriate care te vor ajuta să-ți dezvolți afacerea!
Înscrie-te acum și rezervă-ți locul!

Ediția 2025 a evenimentului anual cu tema Private Label & Convenience Food Innovation Show va avea loc în data de 25 septembrie, la ZOOMA Events, un spațiu generos și elegant ce ne permite să vă oferim acces la cea mai mare platformă de networking cu factorii de decizie din comerțul modern internațional și local.

Private Label & Convenience Food Innovation Show reunește două categorii foarte dinamice pe piața internă:

  • Industria mărcilor private – Proiecte și inovații în retail și FMCG;
  • Industria produselor convenience food: am inclus aici subcategorii importante precum ready to eat, ready to cook, ready to heat, ready to drinks etc.

Private Label & Convenience Food Innovation Show 2025 se va desfășura pe durata unei zile, cu pauze pentru networking și vizite la standurile expoziției.

Private Label & Convenience Food Innovation Show 2025 este un eveniment unic în România, o resursă valoroasă de educație și informare. Acesta oferă acces la  informații valoroase despre oportunităție și provocările din domeniul producției și comercializării de private label și convenience food, fiind totodată și o platformă valoroasă de networking cu cele mai relevante lanțuri de retail din România și Republica Moldova.

 

 

Articolul precedentTransilvania Nuts devine Partener la Private Label & Convenience Food Innovation Show 2025
Articolul următorWorld Vision România, cu sprijinul P&G și PENNY, a reamenajat spațiile exterioare ale școlii și grădiniței din Lehliu Gară
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.