Cel mai mare magazin Topshop Topman din Sud-Estul Europei s-a deschis la mijlocul lunii noiembrie la București, în Băneasa Shopping City. Cu o suprafață de peste 1.200 mp, flagship store-ul din Băneasa găzduiește și pop-up shopuri exclusive ale câtorva designeri londonezi, printre care Jovonna London, Whyte Studio, AoC (Absence of Colour) și Ragged Priest. De asemenea, clienții își vor putea personaliza bijuteriile semnate Lisa Angel la un pop-up bar amenajat în magazin.
Primii 100 de vizitatori au primit câte un card de cumpărături în valoare de 100 Lei, iar primii 1.000 de clienți care au făcut achiziții de minimum 100 lei în weekendul de deschidere (14-17 noiembrie) au primit cadou o geantă de cumpărături personalizată din partea grupului Voici la Mode, deținătorul francizei în România.
Noul flagship store pune la dispoziția consumatorilor servicii de înfrumusețare: manichiură, pensat, make-up & hair styling, în salonul special amenajat de către Brow Bar & More.
În weekendul de deschidere, atmosfera a fost completată de sesiuni live de muzică, asigurate de un DJ chiar din inima magazinului, dar și surprize de tipul “Răzuiești și câștigi” prin care vizitatorii Băneasa Shopping City au avut șansa de a câștiga un style update în valoare de 2.000 Lei.
Serviciul de personal shopping Topshop Topman este unul premium și oferă consultanță personalizată, acces la cele mai noi colecții de haine în exclusivitate și propuneri de ținute înainte de întâlnirea cu clienții. Shoppingul se desfășoară în cabine de probă elegante, cu băuturi răcoritoare la îndemână.
Topshop conectează oamenii cu tot ce înseamnă avangarda în materie de fashion, stil și cultură. Peste 300 de noi modele must have, din colecțiile mainline și cele de accesorii, sunt lansate săptămânal; de asemenea, brandul propune o colecție denim extrem de versatilă, colecție care vinde global o pereche de blugi la fiecare 10 secunde.
Colecțiile-capsulă Topshop au căpătat deja recunoaștere mondială, în special colaborările cu super modelul Kate Moss, mult apreciații designeri britanici JW Anderson, Christopher Kane și Joanathan Saunders, și recenta colaborare cu premiatul designer Michael Halpern. Inovația permanentă, parteneriatele tehnologice exclusive cu Oculus Rift și platformele sociale – precum Twitter, Facebook și Pinterest – asigură recunoașterea retailerului ca fiind un lider digital și mereu în linia întâi a viitorului.
Topshop oferă gratuit serviciul premium de personal shopping și styling doar într-o selecție de magazine din cele 604, parteneri digitali și francize prezente în peste 35 de țări. Magazinul principal al brandului, din Oxford Street, Londra are peste 1.000 de metri pătrați și primește în jur de 400.000 de vizitatori săptămânal. Topshop.com atrage în medie 4,5 milioane de vizitatori săptămânali, fie că sunt pe mobil, tabletă sau desktop și livrează în peste 100 de țări folosind o platformă tranzacțională dedicată în nouă dintre ele.
Brandul britanic Topman a reușit să pună moda masculină pe harta internațională a modei și a devenit o autoritate în domeniul stilului. Topman a lansat colecții-capsulă exclusive, în colaborare cu designerii Charlie Casely-Hayford, James Long, Astrid Andersen, Agi & Sam, Nasir Mazhar și Sibling pentru a menționa doar o parte dintre ei, alături de ambasadori de brand renumiți, precum Nick Jonas, Douglas Booth și James Bay.
Topman oferă gratuit serviciul de personal shopping în magazine selecționate. Amprenta globală a Topman include peste 160 de magazine în UK, și un total de 420 la nivel global, în 34 de țări. Topman.com lansează peste 250 de produse săptămânal și asigură livrare către 100 de țări.
În 2017, Grupul Voici La Mode a intrat pe piața din România prin preluarea M&S. Astăzi, deține 35 de magazine în Cipru și România, incluzând Topshop Topman, Marks & Spencer, Celio, Dorothy Perkins, Wallis, Evans și Cafe La Mode. Grupul cipriot a adus mărcile britanice Topshop Topman în România ca francizor oficial în luna martie a acestui an și a prezentat un nou concept de design de magazin la deschiderea din București Mall.