Superfood Company anunță vânzări de 5,1 milioane de euro în primul trimestru din 2018

Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company

Superfood Company, importator și distribuitor de produse pentru copii între 0 și 3 ani, a înregistrat în primul trimestru din 2018 vânzări în valoare de circa 5,1 milioane de euro (aproximativ 24 milioane lei), în creștere cu 11% față de aceeași perioadă din 2017. Principalul motiv care a dus la această creștere este investiția în consolidarea majorității gamelor din portofoliu, investiție de aproximativ 215.000 euro (circa 1 milion lei), în T1 2018.

Compania estimează același procent de creștere și în T2. Totodată, pentru următoarea perioadă, compania a planificat un nivel de investiții mai ridicat pentru produsele pe care le reprezintă pe piața locală.

“Suntem mulțumiți de evoluția pe care am avut-o în primul trimestru al anului și încrezători că aceasta va continua şi în trimestrul al doilea. Creșterea de 11% a fost mai mare decât prognoza noastră inițială, în condiţiile în care investiţiile au fost îndreptate cu precădere în promovarea şi consolidarea produselor existente în portofoliu, dar şi în introducerea de game noi. Bugetul de marketing aproape s-a dublat faţă de anul trecut”, a declarat Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company.

“Este un an plin de provocări. Unii dintre retailerii internaţionali îşi reevaluează portofoliile prezente pe rafturi. Toţi jucătorii prezenţi în această categorie, cea a produselor pentru copii, se străduiesc să devină mai eficienţi şi mai aproape de nevoile şi aşteptările consumatorului, al cărui comportament este afectat de neliniştile din viaţa politică şi socială. Cred însă că anul 2018 va fi un unul bun, prin eforturile concertate ale tuturor actorilor din această piaţă: importatori, distribuitori, retaileri”, a adăugat Dărăban.

Printre gamele nou introduse în portofoliul companiei, se numără Dreambaby – o gamă completă ce vizează siguranţa copiilor acasă (baby-proofing). Începând de anul acesta, Superfood Company a lansat şi produse speciale menite să vină în completarea şi modernizarea portofoliului, printre care: tensiometrul Medel cu funcţie EKG şi diverse gadgeturi Alecto pentru siguranţa şi sănătatea copilaşilor cu aplicaţii pe smartphone.

“Există un interes tot mai mare pentru piața accesoriilor ce țin de siguranța copiilor mici la plimbare şi în mașină. Părinţii ştiu deja cum să aleagă un scaun auto bun şi încep acum să acorde o atenţie sporită alegerii căruciorului pe care îl vor folosi o perioadă îndelungată. În acest sens, am completat portofoliul nostru cu brandul italienesc Cam, pentru a putea furniza soluţii atât pentru scaune auto omologate şi care respectă standardele în vigoare, cât şi căruciore moderne pentru toate necesităţile.”, a concluzionat Daniel Dărăban.

Superfood Company este o companie germano-română și se numără printre jucătorii importanți de pe piața locală de import și distribuție de produse pentru copii din categoria de vârstă 0 – 3 ani. Compania activează pe piața românească din 1992 și a fost fondată de omul de afaceri german, Johan Georg Hibler. Superfood Company deține șase sucursale situate în: Brăila, Brașov, Cluj-Napoca, Craiova, Iași și Timișoara.

Produsele importate sunt distribuite pe diverse canale: marile lanțuri de farmacii, farmaciile independente, spitale, cele mai importate lanţuri de hipermarketuri şi supermaketuri din ţară, canalele de comerț tradițional. Superfood Company are în portofoliu și produse pe care le distribuie în parteneriat cu nume importante ca: Beiersdorf, Bella, S&C Johnson, Colgate, GlaxoSmithKline etc. Compania deține și un magazin on-line, dedicat în principal proaspetelor mame și bebelușilor: www.primele-cumparaturi.ro.

Articolul precedentUn client fidel este cel mai bun ambasador al produselor și serviciilor companiei tale
Articolul următorAndrei Martalog, Fox Petrol: „Stația de benzină nu mai reprezintă doar un market de unde poți cumpăra o apă, ci devine o cafenea”
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com