Succesul livrării la domiciliu, confirmat pe plan local de clienții Gebrüder Weiss (P)

Pliat pe necesitățile actuale ale comerțului online în plină dezvoltare, serviciul de livrări la domiciliu al companiei Gebrüder Weiss câștigă teren pentru al treilea an consecutiv pe piața din România. O soluție de nișă pentru pachetele grele, cu un set solid de beneficii atât pentru retaileri, cât și pentru destinatari, Home Delivery a înregistrat în 2021 o creștere anuală de 30% a volumului de mărfuri transportate.

Conceput pentru a oferi o experiență superioară clienților finali, serviciul destinat livrării pachetelor de tip cargo (de minimum 25 kg) a reprezentat un pariu lansat de Gebrüder Weiss la nivel global și implementat cu succes pe piața locală începând cu 2018. Pachetul complet de avantaje oferite de serviciul Home Delivery este gândit pentru a optimiza livrările last-mile, ultima etapă a procesului de transport, și beneficiază de know-how-ul vast al grupului pe segmentul de logistică și transporturi.

În 2021, Home Delivery a înregistrat creșteri de 6% pentru cifra de afaceri și 30% pentru volumul de marfă, împreună cu o optimizare de 2% a numărului de transporturi, implementată în scopul alinierii la obiectivele grupului de eficientizare și sustenabilitate.

Încă de la lansare, serviciul continuă să fie bine primit pe piața locală, acoperind o paletă de nevoi a căror îndeplinire influențează major părerea consumatorilor despre furnizor. Oferit ca serviciu suplimentar de către comercianții online, Home Delivery vine cu succes în întâmpinarea unor necesități stringente, precum crearea unei experiențe full-service pentru clientul final, dar și eliminarea operațiunilor conexe, care consumă din timpul pe care retailerii îl pot aloca dezvoltării businessului principal.

În epoca web, livrarea finală are un impact tot mai mare asupra modului în care un brand este evaluat de clienți, iar momentul în care pachetul ajunge la ușa destinatarului final este decisiv pentru experiența respectivului cu magazinul online către care a lansat comanda.

În plus, saltul pe care comerțul online l-a făcut în contextul special al pandemiei a făcut ca accentul să cadă tot mai mult pe siguranța și confortul pe care le oferă livrarea. Așa-numitele servicii white-glove, capabile să creeze o experiență excelentă pentru clientul final, devin un factor diferențiator în special în cazul unor produse care necesită mai multă atenție la livrare, prin prisma volumului și a valorii.

Home Delivery este gândit pentru a îi oferi clientului final posibilitatea de a își rezerva o astfel de experiență completă, păstrând totodată libertatea de a își configura pachetul de servicii dorit. Spre exemplu, atunci când comandă mobilierul de bucătărie sau aparatura fitness, acesta poate alege ce îl avantajează mai mult, de la transport în regim propriu până la serviciul complet de livrare, inclusiv montare și punere în funcțiune, oferit de Gebrüder Weiss. În cazul în care optează pentru livrarea la domiciliu oferită de GW, clientul va beneficia de intervale orare flexibile, o reconfirmare cu 30 de minute înainte de sosirea la adresa de livrare, precum și doi livratori care se vor ocupa în totalitate de transportul și, eventual, montarea produsului.

Din perspectiva furnizorului de produse, pachetul de beneficii pe care serviciul de livrări al Gebrüder Weiss îl oferă, se remarcă, în special, prin implementarea rapidă și eficiența operațională. Procesele sunt deja testate și optimizate în numeroase piețe europene în care grupul este prezent, fiind nevoie doar de stabilirea particularităților locale și adaptarea soluțiilor la nevoile individuale ale unui retailer.

Totul este susținut de comunicarea eficientă (de exemplu, serviciu Track & Trace pentru retailer și clientul final, termen de livrare stabilit de comun acord) și de posibilitatea de a configura ceea ce va include serviciul (gestionarea retururilor, inclusiv schimb unu-la-unu, eliminarea deșeurilor, montaj și / sau instalare).

Pe viitor, Gebrüder Weiss își propune să continue investițiile în acest produs prin consolidarea serviciului de bază și dezvoltarea opțiunilor suplimentare, care oferă valoare adăugată, precum montaj și instalare sau gestionarea retururilor. Ca serviciu de nișă, Home Delivery va avea în continuare drept obiectiv să răspundă la evoluția nevoilor retailerilor și clienților deopotrivă, printr-o strânsă colaborare cu partenerii existenți și viitori.

Home Delivery este un produs sincronizat cu necesitățile actuale din piață, iar scopul nostru este să îl extindem, astfel încât această soluție la standarde occidentale să ajute la consolidarea afacerilor online a cât mai multor magazine și branduri de pe piața românească”, declară Viorel Leca, directorul general al Gebrüder Weiss România.

Despre Gebrüder Weiss

Prezentă în România încă din anul 1994, Gebrüder Weiss se bazează pe o infrastructură națională de hub-uri logistice situate în București, Arad, Sibiu, Cluj, Bacău, Brașov, Constanța și Craiova, ce însumează aproximativ 70.000 mp. Compania oferă soluții logistice inteligente pentru clienții săi și asigură servicii flexibile de distribuție prin transport rutier, feroviar, aerian și maritim.

Din 2018, compania a lansat în România şi un serviciu de livrări la domiciliu, axat pe comenzile de marfă tip cargo Home Delivery, iar în 2020 a deschis un hub logistic dedicat acestui serviciu, de unde sunt gestionate operațiunile de cross-docking, terminalul deservind întreaga țară.

O data cu lansarea myGW în România, în 2021, și integrarea ETA (en. Estimated Time of Arrival) în portal, clienții companiei au acces la toate informațiile relevante dintr-un singur cont, oricând și de oriunde (status, documente relevante, stocuri, comenzi).

La un an de la lansarea portalului myGW, 12.000 de utilizatori la nivel global îl folosesc cu succes, evaluând produsul, pe o scară de la 1 la 5, cu un scor total de 4,5 stele.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.