Subway România, partea celui mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume, anunță că volumul vânzărilor per restaurant a crescut cu 9% față de 2016. La nivel national și volumul clienților care au trecut pragului unui restaurant Subway a crescut cu 6 %. Trendul pozitiv s-a simțit și în prima lună a lui 2018. Cu o rețea de 39 de restaurante în România, dintre care 16 în București, Subway România a continuat să își crească veniturile în 2017 și intenționează să păstreze trendul ascendent și în 2018.
“Urmând strategia AOP pentru 2017 am reușit să creștem rata profitabilității per restaurant cu trei cifre”, a anunțat Rumen Radev, Business Development Agent pentru zona București – Ilfov. “Ne dorim să deschidem încă 10 restaurante noi în acest an. Continuăm să căutăm francizați și locații. Deschiderea unui restaurant Subway nou este parte a unui proces amplu, care presupune identificarea francizatului potrivit, a locațiilor, dar si negocierea celor mai bune condiții de închiriere”.
“Avem 39 de restaurante deja și ne pregătim de deschiderea celui cu numărul 40. Dezvoltarea brandului în România se produce într-un mod sănătos și suntem convinși că va fi la fel și în 2018”, a declarat Andrei Trifan, Business Development Agent pentru zona din afara București-Ilfov.
În 2018, Subway România va deschide și primul Fresh Forward decor restaurant. De asemeni, urmând trendul din 2017, brandul va continua să introducă în meniu sandwich-uri și arome noi de cafea. În acest an Subway își va extinde și programul de home delivery.
“Avem un număr foarte mare de parteneri care comandă pentru angajați sau invitați, așa că livrăm sandwich-urile noastre speciale, platourile de prajituri sau popularul SUB-to-Go lunch box.”, spune John Marino, Subway franchisee și Președinte al Subway Romania National Marketing Board.