Silviu Diaconu, Director Achiziții Produse Proaspete al Carrefour România, a fost numit în poziția de Director al lanțului Supeco, brandul de discount al Carrefour România, preluând astfel poziția ocupată până de curând de Gabriel Cubanțov, care devine Director IMT (International Merchandise Trading), în cadrul departamentului de Achiziții Non-Food Franța. Totodată, rolul lui Silviu, ca Director Achiziții Produse Proaspete, a fost preluat de Radu Gherman, anterior Director de Achiziții pentru categoria Lichide și Tabac.
Silviu Diaconu, noul Director Supeco, este alături de Carrefour de 19 ani, debutând în 2003 ca Buyer în departamentul de Achiziții și fiind specializat pe zona de produse proaspete. Având rezultate notabile, Silviu a fost promovat în mod succesiv, în rolul de Manager Achiziții Produse Proaspete, iar ulterior, Director Achiziții Produse Proaspete. Din această poziție, Silviu a avut un rol important în extinderea sortimentației de produse proaspete sănătoase, mai ales cele produse local, pentru a transpune direcția strategică a grupului în acest sens.
Silviu a coordonat înființarea cooperativei de la Vărăști, județul Giurgiu, în 2017, cât și semnarea recentă a parteneriatului cu cooperativa Grădinile Noastre din Zarand, județul Arad, ambele având un impact semnificativ în ceea ce privește suplimentarea ofertei de fructe, legume și verdețuri proaspete, produse local, în rețeaua Carrefour, cât și în ceea ce privește susținerea fermierilor membri pentru navigarea legislației și planificarea sustenabilă a producției.
Totodată, Silviu Diaconu a susținut și supravegheat implementarea Creștem România BIO, primul program de conversie la agricultura ecologică destinat fermierilor locali, care a debutat în 2019 adresând nevoia practicanților români de agricultură convențională de a avea acces la un proces simplificat de tranziție către agricultura BIO și la o piață de desfacere sigură. În noul rol, Silviu Diaconu va coordona o echipă de 600 de persoane.
Supeco are o prezență de 26 de magazine la nivel național, cu o ofertă extinsă ce se adresează familiilor și micilor afaceri, cât și partea de produse alimentare proaspete, unde strategia din ultimii ani a companiei s-a concentrat pe extinderea parteneriatelor cu producători locali, ajunși la un număr de peste 1.000.