Selgros adopta identitatea vizuala a Transgourmet si-si diversifica serviciile pentru clientii profesionisti

0
223

Retailerul cash&carry Selgros Romania, unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul romanesc, a finalizat procesul de schimbare a identitatii companiei prin preluarea siglei si a elementelor grafice ale Transgourmet. Demarat in 2014, rebranding-ul a urmat achizitiei retelei Selgros de catre Transgourmet Holding AG, al doilea cel mai mare grup cash & carry si comert B2B din Europa.

„Strategia de rebranding a companiei s-a concretizat, in special in ultimul an, intr-un plan de schimbari majore la nivel de business, servicii si comunicare. Selgros a lansat Clubul Profesionistilor, un program de loializare pentru clientii din hotelarie, restauratie, catering sau revanzatori. Complementar, compania a deschis un Centru de Distributie in Bucuresti destinat exclusiv gastronomilor, cu sortimente alimentare, functionale si de curatenie, optimizate in permanenta. Conceptul de Club al Profesionistilor si Pasionatilor de Bunataturi a devenit locul in care se intalnesc deopotriva pasiunile clientilor si ale angajatilor companiei si unde pasiunea este limbajul comun. Conceptul a fost tradus in modificari ale lay-out-ului de magazin pentru a obtine o structura mai prietenoasa si o expunere mai accesibila. Au fost introduse mini-piete de peste sau de fructe si legume, inclusiv cu specialitati si produse exotice”, au declarat reprezentantii companiei.

Selgros, prezent in Romania de 15 ani, detine prezent 19 magazine de format mare (10.000 mp suprafata de vanzare) si urmeaza sa inaugureze anul acesta un nou concept de magazin, cu format restrans, la Targu Mures si Alba Iulia.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here