Secom își propune investiții de 3,3 milioane euro în 2018

0
509

Secom, companie specializată în importul, promovarea și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și frumusețe, își propune o creștere cu peste 45% a investițiilor până la circa 3,3 milioane euro în 2018. Secom are în plan lansarea a patru noi magazine proprii, continuarea activităților de promovare în media și în farmaciile partenere, dar și lărgirea portofoliului de produse din categoria de suplimente alimentare, din segmentul de produse de frumusețe, dar și din anumite categorii din aria health & wellness.

Secom a finalizat anul 2017 cu o cifră de afaceri de aproximativ 20 de milioane de euro, în creștere cu peste 22% față de anul anterior. Evoluția a determinat urcarea cu trei poziții în piața de suplimente alimentare, compania ocupând în prezent locul trei în topul jucătorilor din industrie, cu o cotă de piață de 6,4%. Dezvoltarea Secom vine pe fondul creșterii preferinței consumatorilor români pentru remediile naturale, dar și a investițiilor de 2,25 milioane de euro realizate anul trecut.

“2017 a fost un an al performanțelor pentru Secom. Am continuat dezvoltarea companiei într-un mod sustenabil prin lărgirea echipei cu 40%, extinderea portofoliului cu produse inovatoare din categoria de suplimente alimentare și din segmentul de cosmetice naturale și prin deschiderea a 3 noi magazine. Cu o echipă consolidată, un portofoliu de produse puternic și cu multă determinare am reușit să avem cea mai mare creștere a cotei de piață din industrie, care ne-a asigurat intrarea de pe poziția a șasea direct pe locul trei în topul principalilor jucători din segment.”, a declarat Lucia Costea, Managing Partner Secom.

În 2017, Secom a deschis trei unități comerciale în Pitești, Cluj Napoca și în Mega Mall din București, prima unitate a companiei amplasată într-un mall. De asemenea, anul trecut compania a investit în dezvoltarea infrastructurii IT, precum și în activități de comunicare și promovare.

Secom a fost prima companie care a introdus pe piața românească ciupercile medicinale, extractele standardizate din plante, o serie de ingrediente inovatoare precum colostrul, dar și prima gamă de suplimente special create pentru sănătatea copiilor – ChildLife Essentials.
În prezent, portofoliul său include 300 de suplimente alimentare și 100 de produse cosmetice naturale. Produsele sunt disponibile în peste 8.000 de farmacii și magazine cu profil naturist la nivel național, precum și în cele 12 magazine proprii din București, Bacău, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Ploiești, Pitești, Sibiu și Timișoara.