Scanner touchscreen in hipermarketurile Carrefour din Belgia

Carrefour Belgia a introdus, in patru dintre hipermarketurile sale, un nou scanner touchscreen, o inovație conceputa pentru a face viața mai ușoara clienților. Compania de tehnologie Zebra a fost cea care a derulat si supravegheat testarile pilot prin care angajatii precum si clientii magazinului au testat scanner-ul si si-au spus parerile cu privire la rapiditate, capacitatea de a scana bar-cod-uri deteriorate sau pliate etc.
Dupa cateva luni de teste, Carrefour a introdus dispozitivul in hipermarketurile sale de Bierges si Schoten.(foto: carrefour.com)

Articolul precedentDanone a investit 10 milioane de lei in relansarea portofoliului de produse
Articolul următorCategory Management Conference
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.