Danone a investit 10 milioane de lei in relansarea portofoliului de produse

0
265

Producatorul de lactate Danone Romania a anuntat recent lansarea unui nou pahar de iaurt, mai atractiv si care se diferentiaza mai usor la raft. Conform reprezentantilor companiei, majoritatea brandurilor Danone se vor regasi, incepand cu luna mai in noul pahar de iaurt. Transformarea la nivelul ambalajului presupune o investitie de 10 milioane de lei si are la baza modernizarea si implementarea unei tehnologii unice in fabrica Danone din Bucuresti.
“Noua tehnologie si noul pahar de iaurt sunt brevetate de Danone, iar Romania este prima tara din estul Europei in care compania implementeaza aceasta inovatie. Paharul KISS, nume care deriva din sintagma “Keep It Simple & Safe”, a fost creat de Grupul Danone din dorinta de a lansa un format unic, cu un design ergonomic, mai usor de folosit de catre consumator. Noul pahar are totodata un design mai atractiv, usor de identificat si de diferentiat la raft, aducand un plus de simplitate, eleganta si unicitate pe piata aglomerata a iaurturilor“, a declarat Dieter Schulz, Director General Danone pentru Europa de Sud Est.
Proiectul de relansare a portofoliului Danone a fost unul complex, implementarea acestuia derulandu-se pe parcursul a opt luni si implicand o echipa de 50 de oameni din zona de productie si zona tehnica.
Iaurturile in noul pahar KISS vor fi produse incepand de la sfarsitul lunii aprilie si vor fi disponibile in magazinele din toata tara la inceputul lui mai. “Am lansat noul pahar KISS pentru ca stim ca un ambalaj unic, deosebit creaza o legatura intre consumator si produsele preferate. Danone este lider in topul calitatii pe piata iaurturilor din Romania, iar pentru noi calitatea se reflecta atat in interior, cat si in ambalajul care protejeaza produsul”, a explicat Dieter Schulz.