Roxanne’s Jewellery & Giftware, un brand prezent din decembrie 2014 si in Centrul Comercial Jolie Ville Galleria – Pipera

Roxanne’s, brandul de bijuterii si cadouri lansat initial in mediul on line, a deschis in luna decembrie a.c. primul sau boutique din Bucuresti, in Centrul Comercial Jolie Ville Galleria – Pipera. Magazinul ofera o selectie variata de bijuterii, accesorii, obiecte decorative sau cadouri inedite, produse de cea mai inalta calitate si originalitate, certificate de brand-urile ale caror nume le poarta. Iubitorilor de bijuterii unice, originale, dar si celor aflati in cautarea unor cadouri rafinate, Roxanne’s le ofera o selectie de produse din mai multe colturi ale lumii, acolo unde se folosesc materialele de cea mai buna calitate, certificate de institutiile acreditate din fiecare tara in parte, acolo unde grija pentru fiecare obiect unic obtinut este primordiala, iar intregul proces, de la design la produsul final este ridicat la rang de arta. Venite din Israel (patria recunoscuta a celor mai faimosi bijutieri), Italia (cu familii renumite de artisti din domeniu), SUA (cu designeri celebri la nivel mondial), Rusia (locul de unde opera lui Carl Faberge a ajuns sa fie apreciata in toata lumea) sau Marea Britanie (unde Regalitatea si-a pus puternic amprenta asupra calitatii si rafinamentului), produsele handmade se diferentieaza categoric prin stilul si valoarea lor artistica. Semnaturile designerilor, artizanilor si reprezentantilor “Kemira”, “Alfaberge”, “Mariana Spirit of Design”, “Mini Watch”, “Milano Bijoux Love”, “Lily Nily”, “Arora Design”, “Brisa Music” sunt o certitudine a faptului ca Roxanne’s reuneste acele produse irepetabile, a caror valoare este asumata de insisi creatorii lor. Roxanne’s a incheiat parteneriate exclusive pentru Romania cu designerii pe care ii reprezinta. Pe langa bijuterii, magazinele Roxanne’s din Bucuresti si Brasov, precum si magazinul online www.roxannes.ro, ofera si o selectie de cadouri unice: decoratiuni ce aduc viata in fiecare forma, cu mare putere de a transmite emotii negraite, direct din inima, nascute din imaginatia unor artizani cu traditie indelungata, albume de muzica “cu mesaj” ambalate in elegante cutii metalice cu design rafinat.
Asadar, bijuterii handmade, calitate premium, produse originale incarcate de emotii, exclusivitate, autenticitate si garantie. Iata doar cateva din elementele prin care Roxanne’s se diferentiaza intr-o lume in care goana dupa chilipiruri pare sa fie alegerea comerciantilor de astazi.
Brandul Roxanne’s s-a lansat in mediul on line in august 2014.

Articolul precedentDOMO lanseaza POP-UP, un concept cu care vizeaza o retea de 100 de locatii pana la finalul lui 2015
Articolul următorFranta: Doi retaileri majori au batut palma pentru a forma o centrala de achizitii: Carrefour si Cora
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.