Romina Ardelean, Consultant, GfK Consumer Panel Services: „Private Label – From underdog to real contender”

Romina Ardelean, Consultant, Consumer Panel Services al GfK – companie de cercetare şi analiză cu expertiză în peste 100 de piețe -, va face în prima secțiune a conferinței Private Label Innovation Show, ediția din 2019, o scurtă prezentare generală a evoluției pieței de FMCG din perspectiva consumului privat – value trends, channel trends, macro category trends etc.

Reprezentanta GfK va arăta evoluția Private Label în România comparativ cu alte piețe europene și va identifica acele categorii “mai vulnerabile la fenomenul numit PL”.

Totodată, Romina va explora conexiunea dintre inflație și Private Label, pentru că “istoric vorbind presiunea pe bugetul familiei duce la o mai mare deschidere către PL” și va face și o analiză de preț a PL în comparație cu brandurile.

Este fenomenul PL cu adevărat impulsionat de discounteri? Cum contracarează retailerii?

În sfârșit, ce spun gospodăriile cu privire la branduri vs. private labels? Rezultatele prezentate vor fi extrase din chestionarul anual pe care GfK îl aplică paneliștilor, datate februarie 2019.

Private Label Innovation Show a ajuns la a VIII-a ediție, fiind singurul eveniment din România dedicat exclusiv mărcilor proprii. Evenimentul, organizat de Modern Buyer la București, va avea loc pe data de 26 septembrie 2019, în sala Crowne Ballroom a hotelului Crowne Plaza și va reuni toți jucătorii din această industrie: retaileri, producători, companii de research, furnizori de servicii și soluții.

Vezi mai jos lista actualizată a vorbitorilor ediţiei din 2019!

Puteţi citi aici principalele mesaje şi concluzii ale ediţiei din 2018:


Pentru mai multe informații și modalități de participare la Private Label Innovation Show 2019, vă invităm să vizitați platforma online a evenimentului aici: