Cora introduce pungile biodegradabile și va elimina 6 t de plastic în fiecare lună

Cora România elimină, din toate hipermarketurile sale, pungile din plastic fără mâner și le înlocuiește cu ambalaje biodegradabile certificate la nivelul UE. Măsura vizează în principal pungile de plastic fără mâner, disponibile gratuit la raioanele de fructe, legume, carne, pește și brânzeturi.

Odată cu trecerea la ambalajele biodegradabile, Cora va elimina de pe piață peste 6 tone de plastic în fiecare lună și peste 30 de milioane de pungi de plastic anual. Noile ambalaje respectă regulamentele din România și standardele europene de mediu și sunt produse din materiale care se degradează în 6 luni.

“Ne-am dat seama că pentru clienții noștri este important să aibă la dispoziție ambalaje individuale pentru anumite produse și, de aceea, am înlocuit aceste pungi cu ambalaje biodegradabile. Împreună cu clienții noștri, eliminăm astfel din circuit peste 6 tone de plastic în fiecare lună”, a declarat Emanuel Pîrvulescu, Head of Environment cora România.

În acest context, cora salută apariția OUG 50/2.07.2019, care a impulsionat și diversificat oferta pe piața de ambalaje biodegradabile. De asemenea, Cora susține decizia Ministerului Mediului de a implementa măsuri pentru reducerea consumului de pungi din plastic foarte subțire fără mâner.

Introducerea pungilor biodegradabile este doar una dintre măsurile prin care cora implementează politica sa de protecție a mediului, prin reducerea poluării și încurajarea reciclării.

Compania a amplasat stații pentru încărcarea mașinilor electrice, dar și stații automatizate de colectare unde pot fi aduse deșeuri reciclabile, de la ambalaje de plastic, sticlă sau doze de aluminiu, până la hârtie, carton, echipamente electronice, lămpi, becuri și baterii, pentru care oamenii primesc bonuri valorice care pot fi folosite la cumpărături in hipermaketurile cora.

Parte a grupului Louis Delhaize, Cora România este prezentă pe piața românească din 2003. Grupul operează în prezent 11 hipermarketuri în București și în marile orașe.

Articolul precedentRomânia are o producție de înghețată anuală de aproape 50 milioane litri
Articolul următorRomina Ardelean, Consultant, GfK Consumer Panel Services: „Private Label – From underdog to real contender”
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com