Ro Export Forum: Oportunităţi de accesare a pieţelor externe şi parteneri de dialog din industria de distribuţie

Modern Buyer vă invită la RO EXPORT FORUM, eveniment dedicat producătorilor români care doresc acceseze sau să îşi consolideze poziţia pe pieţele externe şi distribuitorilor FMCG din aceste pieţe, transportatorilor şi furnizorilor de servicii.

Evenimentul de o zi se va desfăşura la Bucureşti, pe 6 Iunie 2019, la hotel Ramada Parc, Sala Terra Grand Ballroom.

Aşteptăm peste 150 de invitaţi din România şi alte ţări europene:

  • manageri de export/directori vânzări din companiile producătoare
  • antreprenori din industria de distribuţie produse FMCG din Europa (Italia, Franţa, Spania, Anglia, Irlanda, Germania, Bulgaria, Republica Moldova, Cipru)
  • manageri din rândul furnizorilor de soluţii pentru companiile de mai sus: transportatori, logisticieni, ambalatori, furnizori de soluţii in store, comisionari vamali etc

RO EXPORT FORUM este structurat în trei componente: conferinţă, expo hall şi sesiuni de business networking.

Conferinţa aduce în prim plan subiecte precum: instrumentele de promovare ale producătorilor români în Europa, dinamica unor pieţe externe din perspectiva partenerilor de distribuţie, oportunităţile existente în diverse canale de vânzare, factori şi instrumente ce generează plus valoare în parteneriatul dintre producători şi distribuitori, cerinţe legislative. Evenimentul Ro Export Forum este şi un cadrul în care vom prezenta câteva studii de caz şi exemple ale unor parteneriate de succes între producători şi distribuitori de produse rămâneşti pe pieţele externe.

Expo Hall – spaţiu de expunere dedicat producătorilor-furnizorilor din segmentul FMCG ce işi doresc să prezinte partenerilor din segmentul de distribuţie noutăţile, inovaţiile ş.a. şi care doresc să organizeze degustări de produse ş.a.

Sesiuni de business networking – sesiuni de discuţii face-to-face şi schimburi de cărţi de vizită între producători, distribuitori externi şi furnizori de servicii şi soluţii.

Rezervă un loc la eveniment!

Vă invităm să vă înscrieţi la eveniment pentru a afla care sunt oportunităţile de accesare a pieţelor externe dar şi de dezvoltare de noi parteneriate cu distribuitori specializaţi.

Bilet participare: 180 de euro + TVA. Costul include: acces la lucrările evenimentului, welcomme coffee, pauză de cafea, masă de prânz, prezentările speakerilor, lista participanților. Vom reveni în curând cu mai multe detalii despre eveniment, speakerii confirmați și formularul de înscriere.

Pentru mai multe detalii ne puteţi contacta pe email

maria.hurduc@modernbuyer.ro, aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro