Investiție de 11 milioane de euro la fabrica din Poiana Negrii

Coca-Cola HBC a inaugurat astăzi o nouă linie de îmbuteliere a apei la fabrica din Poiana Negrii, județul Suceava, cu o capacitate maximă de producție de 1,3 milioane de litri de apă pe zi. Valoarea totală a investiției se ridică la 11 milioane de euro și cuprinde o nouă linie de îmbuteliere, modernizarea unei alte linii de producție și mărirea capacității de depozitare, cea din urmă generând o creștere cu 10% a numărului de locuri de muncă.

Noua linie de îmbuteliere are o capacitate de îmbuteliere mai mare cu 44% față de cea anterioară, păstrând consumul de energie la același nivel datorită unei eficiențe energetice mult îmbunătățite. Totodată, noua investiție va determina o reducere a consumului de apă folosită în procesul de producție cu până la 6%.

„Noua linie de producție este mai rapidă, mai performantă și are un impact redus asupra mediului înconjurător, prin folosirea unei cantități mai mici de apă și printr-o eficiență energetică crescută ”, a declarat Jovan Radosavljevic, Directorul General al Coca-Cola HBC România.

Prin inaugurarea de astăzi, se continuă seria investițiilor realizate în România, după ce, în urmă cu aproape doi ani, au fost investiți 7 milioane de euro pentru o nouă linie de producție în fabrica de la Timișoara.

În total, Coca-Cola a realizat investiții cumulate în valoare de peste 210 milioane de euro pe piața locală din 1991 până în prezent.

Coca-Cola HBC deține trei fabrici în România: la Ploiești, Timișoara și Poiana Negrii. În fabrica de la Poiana Negrii sunt în prezent trei linii de producție – două pentru ambalaje PET și una pentru ambalaje reutilizabile din sticlă (0,33 litri și 0,75 litri) și sunt îmbuteliate brandurile Dorna – Izvorul Alb (apă plată), Dorna (apă carbogazoasă) și Poiana Negri (apă carbogazoasă).

Fabrica din Poiana Negrii a primit European Water Stewardship – cea mai importantă distincție din Uniunea Europeană pentru fabricile care dovedesc reducerea consumului de apă și a altor resurse folosite în procesul de producție.

Articolul precedentRo Export Forum: Oportunităţi de accesare a pieţelor externe şi parteneri de dialog din industria de distribuţie
Articolul următorDin 5 aprilie, la Romexpo, începe GoodWine
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com