Grupul german Rewe a lansat, pe piata de origine, o noua gama marca proprie numita “Rewe To Go”, scrie planetretail.net. Decizia vine ca parte a strategiei de expansiune pe formatul Rewe To Go, atat prin locatii de proximitate cat si prin cele de tip forecourt. Gama cuprinde mancaruri gata-preparate, supe, sandvisuri si bauturi si va inlocui treptat gamele Ready To Go si Beste Wahl.
Conform Planet Retail, cel mai probabil noua gama va fi introdusa in toate formatele operate de Rewe, nefiind destinata exclusiv lantului Rewe To Go, indiciu in acest sens fiind faptul ca logo-ul nu contine elemente vizuale care sa trimita la acest format.
„Ideea din spatele lansarii unei game marca proprie completa pe segmentul convenience este de a creste gradul de awareness al acestui format, pentru a continua extinderea. Un alt considerent ar fi dorinta de a evidentia aceste produse in magazine, cu cele mai bune plasari posibile. O selectie mai larga de produse alimentare plasate pe rafturi sau frigidere separate ar putea reduce performantele in fata brandurilor concurente”, spun specialistii Planet Retail.
Segmentul convenience food castiga teren in Germania, iar in particular reprezinta un succes pentru Rewe. De asemenea, produsele marca proprie lansate de Penny in acest segment au foat foarte bine primite de catre consumatori. (rewe-group.com)