Rețeaua LaDoiPași își va dubla numărul de magazine în următorii 4 ani

Rețeaua de magazine în franciză, LaDoiPași, dezvoltată de retailerul Metro Cash & Carry, continuă extinderea la nivel național și estimează că în următorii patru ani își va dubla numărul de magazine de proximitate. Până în prezent, sub umbrela rețelei LaDoiPași au fost deschise peste 860 de magazine, iar retailerul urmărește expansiunea în comunitățile din întreaga țară, atât urban, cât și rural până la un număr de 2.000 de unități.

Anunțul a fost făcut în cadrul Conferinței Naționale de Retail LaDoiPași dedicată antreprenorilor care fac parte din franciză, organizată de Metro România.
Roland Ruffing, Director General Metro România; Irinel Popescu, Șef Departament Retail Metro România- LaDoiPași și Geanina Ghiculescu, Șef Departament Retail Marketing, Metro România – LaDoiPași s-au aflat printre speakerii de la care antreprenorii au putut afla informații de interes pentru activitatea lor.

Franciza LaDoiPași este răspândită pe întreg teritorul țării, cu 40% din magazinele poziționate în sudul țării, 30% în nord, respectiv 30% în vest.

Dezvoltarea rețelei este susținută, în ansamblu, de avansul comerțului tradițional care acum reprezintă 42% din piața bunurilor de larg consum, conform statisticilor Nielsen, de creșterea puterii de cumpărare, dar și de investițiile pe care retailerul le face.
Dincolo de contextul economic care le este favorabil, magazinele de proximitate câștigă tot mai mult teren și prin prisma faptului că ofertă clienților confort și rapiditate în găsirea produselor dorite.

Geanina Ghiculescu, Șef Departament Retail Marketing, Metro România – LaDoiPași a explicat în cadrul Conferinței Naționale de Retail LaDoiPași că magazinele de proximitate parte din franciză au devenit în timp magazine ale comunității.

,,LaDoiPași se bazează în mare măsură pe legătura de familiaritate pe care antreprenorii ajung să o construiască cu consumatorii, iar magazinele din franciză devin mai mult decât zone de autoservire, ajung locuri ale interacțiunii și dialogului între proprietarii de magazin și membrii comunității locale”, a subliniat Geanina Ghiculescu.

Conferința Națională de Retail a adus împreună peste 800 de participanți, proprietari de magazine LaDoiPași și parteneri din toată țara, care au participat la sesiuni de discuții legate de evoluția francizei pe termen mediu și lung, de tendințe în comerțul tradițional, dar și de strategii de dezvoltare antreprenorială.

LaDoiPași este un lanț de magazine de proximitate, înființat în 2012 de către Metro Cash & Carry România, lider pe piața magazinelor de proximitate în regim de franciză, cu un număr total de 860 de magazine la nivel național, în prezent.

Metro este liderul comerţului cu ridicata la scară mondială. Compania operează în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajaţi la nivel mondial. În anul financiar 2016/2017, Metro a înregistrat vânzări de aprox. 37 miliarde €. Compania oferă soluții personalizate pentru a satisface nevoile clienților săi atât la nivel regional, cât și la nivel internațional. Bazându-se pe forţa diviziilor sale de vânzări Metro/Makro Cash & Carry și Real, precum și pe serviciile de livrare și inițiativele de digitalizare, Metro stabilește standarde pentru viitor: orientare către client, soluții digitale și modele sustenabile de afaceri. Informaţii suplimentare pe: www.metroag.de.

Metro Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor Metro România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.

Articolul precedentOcean Fish, partener la prima ediţie a RO-Export Forum
Articolul următorAlexandra Rîștariu va fi noul Director General al Mondelēz România
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com