Alexandra Rîștariu va fi noul Director General al Mondelēz România

Alexandra Rîștariu va ocupa funcția de Director General al Mondelez România

Alexandra Rîștariu va ocupa funcția de Director General al Mondelez România, începând cu luna iunie 2019. Alexandra și-a început cariera la Mondelēz, unde lucrează de 11 ani. Începând cu 2015, Alexandra Rîștariu a devenit membru al echipei de leadership a Mondelez SCE, iar din 2017 coordonează Departamentul de Vânzări al echipei din România, format din 120 de persoane.

„Sunt încântat că această funcție va fi preluată de Alexandra Rîștariu, în prezent Director de Vânzări pentru România. Sunt încrezător că poziția de Director General va reprezenta un pas înainte pentru businessul din România, iar Alexandra va asigura strategia de creștere a businessului pe această piață. Ne aliniem la strategia globală, lansată recent, prin care ne-am propus să conducem viitorul snack-urilor, oferind consumatorilor snack-urile potrivite, la momentul potrivit, în modul potrivit”, a declarat Ivaylo Naydenov, Director General SCE HUB Mondelēz International.


Ivaylo Naydenov va continua să coordoneze strategic businessul South Central Europe, care include operațiunile din România, Bulgaria și Estul Adriaticii, și să dezvolte mai departe strategia regională, bazată pe cea globală, pe termen lung, a companiei.

Mondelēz International este o companie prezentă în aproximativ 150 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 26 de miliarde de dolari în 2018, MDLZ este deținătorul unor branduri globale și locale iconice, precum biscuiții Oreo, belVita și LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone; bomboanele Sour Patch și guma Trident. Compania este membră al Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index.

Articolul precedentRețeaua LaDoiPași își va dubla numărul de magazine în următorii 4 ani
Articolul următorSphera Franchise Group inaugurează cea de-a 12-a unitate KFC din Italia
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com