Retailerul moldovean ce detine reteaua Linella a implementat un nou concept, odata cu deschiderea celui mai recent magazin sub acest brand

Holdingul Dragan Group Retail, ce detine in Republica Moldova magazinele Linella, Unimarket si Univivo, a inaugurant recent cel de-al 66-lea magazin al sau, sub brandul Linella. Noul magazin Linella este amplasat in Centrul Vechi al capitalei Chisinau, targetul fiind atat locuitorii din zona si cei care lucreaza in apropiere, cat si de turisti straini, in preajma fiind situate multe ambasade si organizatii internationale. „Este un magazin reprezentativ pentru Linella, atat datorita faptului ca este situat intr-o zona istorica a orasului, cat si datorita elaborarii unui nou design de interior, in care am preluat elementele cu motive traditionale folosite anterior si le-am stilizat pentru a conferi magazinului un aspect modern, minimalist, dar foarte cald si prietenos.
linela4Astfel am pastrat conceptul de magazin national in stil moldovenesc. Pentru navigare s-au elaborat pictograme cu produse din bucataria nationala. Am divizat sala comerciala pe zone cu culori diferite in functie de categoria de produse. Pentru a comunica despre brand s-au folosit mesaje si imagini prin care s-au pus in evidenta valorile Linella: produsele de calitate, prospetimea, inovatiile, pastrarea culturii si traditiilor nationale. Pentru decor s-au folosit obiecte de artizanat realizate manual de mesteri populari si coronite de flori facute manual”, au precizat, pentru Modern Buyer, reprezentantii Linella.
linela3Si in ceea ce priveste divizarea suprafetei de vanzare s-au adus schimbari, renuntandu-se la clasica repartizare a raioanelor in forma „triunghiul de aur” folosita de obicei in Moldova si optandu-se pentru impartirea in doua zone, respectiv „fresh” si „dry. „Pentru prima data au fost folosite o multime de indicatoare noi care ajuta clientul sa identifice la raft o gama de produse specifice: produse fara gluten, produs in Moldova, produse fara lactoza, produse fara colesterol, produse fara zahar, produse de post, produse eco, produse bio, produse realizate manual, produse cu o cantitate mai mica de calorii si grasimi, pentru a veni in ajutorul clientilor cu diverse necesitati”, spun oficialii retailerului. De asemenea, s-a folosit un sistem nou de expunere si comercializare a produselor alimentare la vrac.
Magazinul comercializeaza o gama de circa 8.000 de articole, din care mai mult de 50% sunt produse locale. Au fost listate noi articole din seria “first price”, marcate la raft cu indicatoare “pret mic”. Acestea sunt locale sau importate si se pot gasi exclusiv in reteaua Linella. Noua unitate Linella dispune si de un cuptor pentru produse de panificatie plasat chiar in sala de vanzare.
Potrivit reprezentantilor retailerului, toate elementele folosite in acest magazin vor fi preluate pentru a fi implementate in urmatoarele proiecte, urmand a fi imbunatatite.
Planurile pentru anul in curs vizeaza atingerea unui numar de 37 de supermarketuri Linella si 45 de magazine sub brandul Unimarket.

Articolul precedentAmbitiile lui Christian Morath, noul CEO al Linella si Unimarket: Dublarea retelei pana la finalul anului 2016
Articolul următorGfK TEMAX: Piata de bunuri de folosinta indelungata isi incetineste ritmul
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.