Retailerul de articole sportive Decathlon deschide un magazin în Deva şi ajunge la o reţea de 25 unităţi

Decathlon continuă strategia de extindere a rețelei de spații comerciale din România, prin inaugurarea primului magazin din Deva. Aceasta este cea de-a treia inaugurare din acest an, după extinderea magazinului Decathlon din Cluj și deschiderea unității din Bistrița.

Cu o suprafață totală de aproximativ 1.500 m2, noul magazin din Deva a fost proiectat în conformitate cu cele mai înalte standarde internaționale de proiectare, amenajare și siguranță din domeniul retail-ului sportiv. Acesta este amplasat în cadrul centrului comercial Shopping City Deva, Calea Zarandului 87, și respectă formatul clasic al magazinelor din rețea – “Toate sporturile sub acelaşi acoperiş”.

Magazinul pune la dispoziție peste 5.000 de articole şi echipamente, destinate practicării a peste 50 de sporturi, printre care gimnastică, trekking, alergare, ciclism, fotbal și tenis și multe altele. Articolele sunt potrivite atât pentru începători, cât și pentru avansați şi se disting pe piaţă prin calitate, fiabilitate tehnică, diversitate, creativitate și inovație în domeniul sportului. Produsele respectă un raport excelent calitate – preț şi au o garanţie de minimum doi ani.

De asemenea, clienții Decathlon Deva vor putea beneficia și de servicii de atelier (ciclism, role, trotinete), întreținere echipament ski și snowboard, servicii de racordare rachete de tenis, badminton și squash, servicii de imprimare și personalizare, program de fidelitate și Trocathlon (unicul târg de articole sportive second hand din România).

În plus, toți cei care vor vizita noul magazin, vor putea accesa online gama completă a produselor Decathlon, prin intermediul serviciului Borna Plus. Ei vor beneficia de livrare gratuită la domiciliu pentru toate comenzile realizate prin intermediul bornelor din magazin, indiferent de valoarea totală a produselor comandate.

Compania a început dezvoltarea rețelei proprii de magazine pe piața din România în anul 2009, iar anul acesta, la aniversarea celor 10 ani de activitate pe plan local, ajunge la un număr de 25 de magazine pe teritoriul întregii țări.
„În afară de suprafețele mari ale magazinelor fizice deja deschise în România,

Decathlon pregătește o nouă strategie, aceea de a fi prezent pe suprafețe mici, de până la 300 m2, ca puncte complementare magazinelor existente. Aceste formate de vânzare vor încuraja livrarea online, dar vor constitui, totodată, și puncte de comercializare ale articolelor Decathlon. Ele vor fi amplasate în zone de proximitate, cu densitate și trafic ridicate, dar și aproape de zone de practică sportivă sau clădiri de birouri.”, a completat Alex Domșa, Director de expansiune Decathlon.

La nivel național, Decathlon reunește peste 1200 de colaboratori, într-o rețea de 25 de magazine, la care se adaugă platforma online. Retailerul comercializează și articole cu eticheta Fabricat în România, care provin din cele 3 unități de producție din țară: București, Timișoara și Reșița. În cadrul acestora sunt produse echipamente sportive marcă proprie pentru drumeții montane și trekking, precum încălțăminte, dar și articole textile pentru ciclism și biciclete pentru adulți și copii.

Inaugurarea magazinului din 27 iunie a fost realizată în prezența oficialităților locale, a unor sportivi și reprezentanți ai cluburilor sportive din Deva, a reprezentanţilor mass-media, cât şi a iubitorilor de sport din oraş.

Articolul precedentRo-Export Forum, 6 Iunie 2019
Articolul următorFarmec își extinde gama de depilatoare
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com