Râureni a păstrat rețeta, dar a schimbat ambalajul –  noul design este semnat de Brand New

Produsele Râureni se prezintă publicului cu o imagine nouă, modernă, cu un design diferențiator, semnat de agenția Brand New, parte din grupul de comunicare Propaganda.

Noua imagine a produselor Râureni însumează atributele cheie ale brandului și este adaptată atât la dinamica businessului (cu un portofoliu tot mai variat și în continuă dezvoltare), a pieței, dar și la așteptările din ce în ce mai sofisticate ale clienților.

”Rebrandingul Râureni a însumat nu doar schimbarea la nivel vizual a ambalajelor, dar și modificarea formei și dimensiunilor borcanelor folosite, cu scopul de a reduce amprenta de carbon utilizată, precum și înlocuirea unor elemente de plastic cu unele de carton, 100% reciclabil, acolo unde a fost posibil”, a declarat Dan Mutu, Director General Râureni.

Strategia abordată în acest proces a presupus ca designul ambalajului să reflecte însăși esența brandului (”cu drag din natură”), folosind o direcție grafică și o estetică vizuală-martor al platformei de brand, pentru ca ambalajele să fie o prelungire a ADN-ului brandului Râureni.

S-au folosit fonturi din registrul craft care exprimă ideea de natură, căldură, autenticitate și expertiză a brandului. Acestora li s-au adaugat o ștanță customizată, menită să personalizeze și mai mult retorica vizuală, precum și finisaje premium.

În toată această construcție grafică a fost conservat actualul logo Râureni, ca o mărturie a unui proces de modernizare ce menține nealterate valorile cheie ale brandului. S-a mizat, de asemenea, pe dezvoltarea cu ajutorul designului a unei identități de brand monolit, care să devină o semnatură vizuală recognoscibilă, asociată Râureni.

”Partenerii noștri de la Brand New au înteles foarte bine nevoile noastre ca un tot unitar – ale brandului în sine, cât și ale echipei din spatele acestuia. Dorința noastră a fost să ne surprindem plăcut clienții cu o imagine modernă, în pas cu trendurile și cu așteptările lor. Iar provocarea a constat în a ne prezenta publicului cu o imagine modernă, care să reflecte punctul în care se află astăzi businessul Râureni, suprapusă peste valorile noastre, peste toată istoria și moștenirea din spatele brandului”, a completat Georgiana Mutu – Brand Manager Râureni.

Noile ambalaje Râureni îndeamnă la întoarcerea la lucrurile simple, naturale și reintroduc în atenția publicului aceleași produse calitative, făcute cu drag din darurile naturii. Noua înfățișare a produselor Râureni este promovată printr-o campanie TV semnată de Propaganda.

Râureni comercializează produse într-o gama variată, de la gemuri, dulcețuri, siropuri, murături până la produse pentru gătit, produse gourmet sau cu 0 zahăr, toate obținute din legume si fructe culese atât din fermele și livezile proprii, cât și de la producători de încredere locali și naționali.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.