Promoția la Nutella care i-a isterizat pe francezi

0
413

O vânzare promoțională la Nutella, în Franța, a avut un succes mai mare decât și-ar fi dorit retailerul: în momentul în care Intermarche a redus prețul produsului cu 70%, clienții s-au năpustit efectiv la rafturi, în încercarea de a cumpăra cât mai multe borcane. Prețul obișnuit pentru un borcan de Nutella la Intermarche este de 4,50 euro. In weekend, a fost redus la 1,41 euro.

Presa internațională a descris scenele de-a dreptul haotice petrecute în filialele Intermarche, unde clienții s-au luptat pentru a ajunge la oferta promoțională. Videoclipurile postate online au arătat cât de disperați au fost clienții după crema de ciocolată.
„A fost un real dezastru, 200 de persoane așteptau la coadă înainte să deschidem magazinul”, a declarat un angajat al unui supermarket Intermarche din Metz, în nord-estul Franței, „și toate acestea pentru un borcan de Nutella”.

„Oamenii s-au năpustit efectiv, împingând pe toată lumea, distrugând alte mărfuri. A fost ca o orgie”, a declarat pentru AFP un alt angajat din Forbach, nord-estul Franței. „Era cât pe ce să chemăm poliția.”

Personalul de la un magazin din Otstricourt, a fost forțat să cheme poliția după ce în magazin s-au iscat conflicte.

Lanțul Intermarche și-a cerut scuze clienților, spunând că a fost „surprins” de cerere. Producătorul Nutella, Ferrero Brands, a declarat că decizia de reducere a produsului a fost luată exclusiv de Intermarche.
Poliția din Otstricourt a declarat pentru CNN că, la sosirea poliției, mulțimea s-a liniștit și nu au fost operate arestări.