Profi are 800 de magazine partenere

 Numărul magazinelor partener a ajuns să fie aproape egal cu cel al magazinelor integrate Profi, odată cu semnarea, chiar înainte de sfârșitul lunii trecute, a contractului pentru cel de al 800-lea magazin partener Profi.

Al 800-lea magazin a fost deschis la Vișeu de Sus, jud. Maramureș, completează lista unităților partener aflate în toate județele țării și contribuie la atingerea uneia dintre țintele strategiei de dezvoltare a rețelei: în următorii câțiva ani toate magazinele Profi să ajungă să fie administrate de către parteneri.

„După un început lent și plin de provocări, când testăm conceptul iar potențialii parteneri își puneau problema cum să înțeleagă parteneriatul, diferit de sistemul franciză, am învățat cum să-l adaptăm la condițiile existente pentru a obține rezultate optime,” a declarat Magda Amarie, Director Operational, Departament Partener Profi. „Astăzi oamenii din domeniu nu doar că ne înțeleg sistemul, dar pot și vedea cu ochii lor avansul rapid și realizările celor care deja au avut încredere să se înroleze, astfel că acum cererile de înscriere vin spre noi în ritm alert”.

Cei care doresc să devină parteneri sunt persoane cu experiență în comerț, preferabil în comerțul alimentar și au cunoștințe de administrare a stocurilor. Este de asemenea important să fi lucrat ca șefi de magazin, de departament sau de raion, să fi condus echipe de angajați și să aibă abilitatea de a organiza activități și de a le prioritiza. 

Articolul precedentAndrei Popescu, General Manager Freshful, este speaker în cadrul CEO Meeting in the Garden – Grocery/E-commerce/Trend
Articolul următorDe ce este oportună integrarea micilor procesatori locali, în lanțurile de aprovizionare, ale marilor rețele comerciale
Didona Goanță
Didona Goanță este absolventă a Facultății de Filosofie și Științe Social Politice, Iași. Are o experiență de peste 10 ani în domeniul comunicării și al marketingului, lucrând pentru branduri și proiecte din sfera culturală, administrație publică centrală sau ecologie-mediu. În ultimii 5 ani a colaborat cu mediul de business, din România, oferind consultanță și companiilor din zona de retailer și horeca pentru a-și dezvolta politici sustenabile de business.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.