Profesioniștii din induatria de mărci private își dau întâlnire la o nouă ediție a PLMA World of Private Label

Între 20 și 21 mai 2025, va avea loc o nouă ediție a PLMA World of Private Label International Trade Show, cel mai mare eveniment dedicat mărcilor private din întreaga lume. Evenimentul de tradiție va avea loc la Centrul Expozițional RAI Amsterdam. De aproape 40 de ani, PLMA World of Private Label International Trade Show aduce retailerii împreună cu producătorii pentru a-i ajuta să descopere produse noi, să-și facă noi contacte și să descopere idei noi, care să îi ajute să reușească și să dezvolte programele proprii de marcă privată.

Câteva cifre cheie ale ediției actuale:

• 2.295 expozanți de produse alimentare din 73 de țări;
• 870 de expozanți non-alimentari din 45 de țări;
• 810 expozanți de produse organice;
• 782 expozanți de produse fără ingrediente
• 475 expozanți de produse halal sau kosher;
• 571 expozanți de produse pe bază de plante;
• 400 de produse selectate pentru zona New Product Expo.

O secţiune atractivă a evenimentului este cea denumită „Ideea Supermarket”. Aici, vizitatorii pot regăsi o prezentare a celor mai noi game de produse marcă proprie de la peste 70 de comercianți (supermarketuri, hipermarketuri, magazine discount, magazine specializate și farmacii din întreaga lume).

Un moment așteptat va fi decernarea premiilor internaționale Salute to Excellence, care premiază marile rețele comerciale pentru excelența în lansarea de produse de tip Private Label alimentare, nealimentare, dar și pentru designul de ambalaj. Peste 100 de câștigători vor fi desemnați cu acest prilej.

Europa: Mărcile private, vânzări anuale de 352 de miliarde de euro

Potrivit datelor NielsenIQ, marcile private continuă să câștige avânt în toată Europa,
vânzările totale ajungând la 352 de miliarde de euro în 2024, cu o creștere de 0,11 puncte procentuale a cotei de piață față de 2023. Această dinamică poziționează mărcile private la 38,1% din totalul sectorului alimentar din Europa.

Informațiile sunt extrase din studiul International Private Label Yearbook realizat și lansat de  NielsenIQ cu prilejul evenimentului anual PLMA, cel mai mare târg anual dedicat industriei de mărci proprii din Europa. Studiul este efectuat în 17 piețe europene. NielsenIQ arată că vânzările de marci private au crescut în nouă din 17 țări. Printre
piețele în care produsele marcă proprie au înregistrat cea mai mare creștere amintim Spania (+1,2%), Cehia (+0,5 pp), Portugalia (+0,4 pp) și Franța (+0,4 pp). Elveția rămâne
lider, cu o cotă de piață de 52% a mărcilor private, în timp ce în Germania, Regatul Unit și Franța acest procent este de 39,7%.

Mai multe cifre și tendințe regăsiți aici.

Articolul precedentAuchan semnează cu Sun Plaza după ieșirea Carrefour din acest centru comercial și anunță că va deschide aici un hipermarket de 7.000 de mp
Articolul următorMoldretail Group continuă expansiunea și integrează noi concepte de retail sub brandul Super Linella
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.