Procter & Gamble a vandut doua dintre cele mai vechi branduri ale sale

0
610

Gigantul american Procter & Gamble continua sa-si eficientizeze portofoliul de produse, cea mai recenta tranzactie fiind vanzarea marcilor de sapun Camay si Zest concurentului sau Unilever.
Procter & Gamble a anuntat inca din vara anului trecut ca intentioneaza sa vanda aproximativ jumatate din brandurile pe care le detine. Astfel, dupa Duracell si Braun, compania a anuntat in luna decembrie vanzarea la nivel global a marcii Camay si cedarea Zest, exceptand America de Nord si Caraibe. Acordul urmeaza sa se finalizeze in prima jumatate din 2015. Cele doua branduri au generat o cifra de afaceri de 225 milioane de dolari in 2013. Tranzactia, a carei valoare nu a fost dezvaluita, include o unitate de productie in Mexic, Talisman, care are 170 de angajati. Brandul Camay a fost lansat in 1926, iar Zest in 1955, fiind printre cele mai vechi din portofoliul Procter & Gamble.