Prima decizie dificila a noii echipe executive a Mega Image

Membrii noii echipe din board-ul Mega Image par a fi decisi sa reduca drastic pierderile inregistrate de magazinele neperformante. Drept urmare s-a decis inchiderea celor patru magazine pe care compania le detinea in orasul Pitesti.
„Ca urmare a analizelor strategice anuale si a evaluarii portofoliului de magazine, Mega Image a concluzionat ca magazinele din reteaua proprie din orasul Pitesti nu inregistreaza un nivel de vanzari care sa permita sustinerea in continuare a activitatii comerciale. In ciuda eforturilor pe care compania le-a facut de la deschiderea acestor magazine, performanta vanzarilor in aceste spatii nu atinge nivelul scontat. Mai mult, investitiile facute in publicitate, logistica, preturi si promotii nu au adus rezultatele asteptate, ci s-au adaugat la pierderile deja inregistrate. Cele patru magazine din Pitesti (Mega Image Negru Voda, Mega Image I.C. Bratianu, Shop&Go Calea Dragasani 5 si Shop&Go Doaga 2) vor fi inchise in saptamanile care urmeaza”, se precizeaza in comunicatul emis de companie.

Reprezentantii retailerului au precizat ca aceasta decizie „reprezinta o exceptie pentru planul de expansiune al Mega Image. Compania va continua procesul de extindere a retelei de magazine in Bucuresti, Constanta, Brasov, dar si in alte localitati unde Mega Image este deja prezenta”.
„Ne vedem nevoiti sa luam o decizie dificila, aceea de a inchide in perioada urmatoare, cele patru magazine situate in orasul Pitesti, respectiv doua magazine Shop&Go si doua magazine Mega Image. Decizia este regretabila, intrucat cunoastem implicarea fiecaruia dintre proprietarii spatiilor noastre si a partenerilor nostri in construirea unei povesti comune de succes. Din pacate insa, trebuie sa avem in vedere performanta actuala a magazinelor, care este una sub nivelul asteptarilor noastre”, a declarat Xavier Piesvaux, director general al Mega Image.
“Concentrarea investitiilor noastre in localitatile unde nivelul de performanta este adecvat reprezinta argumentul din spatele deciziei luate in cazul orasului Pitesti. Insa, aceasta este o decizie punctuala care nu va influenta in nici un fel ritmul nostru de expansiune in piata de retail din Romania, care, conform estimarilor noastre, va fi la acelasi nivel cu cel din ultimii ani”, a adaugat Mihai Spulber, Mega Image Operations Director.

Articolul precedentStudiu GfK: In Romania, cifra de afaceri aferenta retailului din spatiile comerciale va creste cu circa 5% in 2015, cu mult peste media europeana
Articolul următorFranciza Express ajunge la 46 de magazine
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.