Retailerul francez Carrefour si-a extins portofoliul produselor marca proprie cu o noua gama de iaurt, ce cuprinde o selectie de cinci produse romanesti. Design-ul ambalajului, creat de catre un artist roman, surprinde simplitatea si veselia noilor produse, dar si echilibrul dintre gustul acrisor si textura cremoasa care caracterizeaza noua gama. In aceeasi nota, fiecare dintre iaurturile nou lansate poarta denumiri care evoca elemente autohtone, precum rosu de bujor sau verde de pomisor.
„Incepand cu aceasta luna, clientii nostri isi vor putea completa cosul de cumparaturi cu noi produse romanesti marca proprie Carrefour. Pretul propus pentru noua gama de iaurturi este unul excelent, iar calitatea acesteia poarta garantia Carrefour, iaurturile fiind testate si aprobate chiar de catre clientii nostri”, a declarat Teodora Juravle, Manager Comunicare Marketing Carrefour Romania.
Noua gama de iaurturi este disponibila consmatorilor la preturi accesibile, intr-o varietate de gramaje:
• iaurt degresat 0,1% grasime, acrisor cu o consistenta usor cremoasa – „albastru de norisor” – 140g si 375g
• iaurt de baut 2% grasime, acrisor cu o consistenta lichida – „prospetimea zorilor” – 375g
• iaurt 2% grasime, acrisor cu o consistenta usor cremoasa – „prospetimea zorilor” – 375g
• iaurt 2,8% grasime, acrisor cu o consistenta cremoasa – „verde de pomisor” – 140g, 375g si 900g
• iaurt 3,5% grasime, usor acrisor cu o consistenta fina, cremoasa si matasoasa – „rosu de bujor” – 900g