Grecia, Romania si Serbia au generat venituri de 3,1 miliarde de euro grupului Delhaize in 2014

Regiunea Europa de Sud-Est, care include operatiunile din Grecia, Romania si Serbia, a generat venituri de 3,1 miliarde de euro grupului belgian Delhaize, in crestere cu 3,2% fata de anul anterior, la rata de schimb actualizata. Majorarea vine ca rezultat al expansiunii din Grecia si Romania, insa in termeni comparabili vanzarile au scazut usor fata de 2013, cu 1%. Veniturile aferente celui de-al patrulea trimestru din 2014 se situeaza la 832 milioane de euro, in crestere de 2,8% la rata de schimb actuala, respectiv o scadere de 2,2% a vanzarilor pe numar comparabil de magazine.

La nivel de grup, compania a raportat venituri in valoare de 21,4 miliarde euro in 2014, in crestere cu 3,7% fata de anul precedent, la o rata de schimb actualizata si o majorare de 2,6% a veniturilor organice. In ultimul trimestru din 2014, grupul a inregistrat venituri de 5,8 miliarde de euro, in crestere cu 6,4% la o rata de schimb actualizata, in timp ce veniturile organice s-au majorat cu 1,3%.

La finalul lui 2014, Delhaize Group detinea 3.468 de magazine, din care 308 magazine in Grecia, 387 in Bulgaria si 410 in Romania, iar restul in SUA (1.361), Belgium si Luxembourg (880), Indonezia (122).

Articolul precedentPortofoliul de marci proprii al Carrefour, extins cu o gama de iaurt romanesc
Articolul următorPwC: Sectoarele IT&C, financiar si de retail, cele mai dinamice din punct de vedere al numarului de tranzactii derulate in 2014
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.