Pop-up restaurant Casa di Peroni la Athénée Palace Hilton București

În această toamnă, Casa di Peroni aduce în prim plan conceptul “La Grande Italia”, starea de spirit italiană, prezentă şi inspirată în întreaga lume de Peroni Nastro Azzurro. Recreată în restaurantul Roberto`s al hotelului Hilton din București prin şapte trăsături specifice italienilor, printre care: viaggio, cucina italiana, la bella figura, musica şi fiesta, La Grande Italia reprezintă şi berea Peroni Nastro Azzurro.

Meniul Casei di Peroni da Roberto`s a fost creat de către Alexandru Chioaru, chef de cuisine al restaurantului şi oferă în premieră o serie de mâncăruri ce au adus italienilor statutul de cea mai apreciată bucătărie – Italian Street Food, deliciosul Panino con Scamorza & Pancetta sau o porție de calamari gătiți exact ca în Napoli – dal Porto di Napoli Frittuta di Calamari aflându-se printre specialităţile din acest an. Mai mult, în meniu se regăsesc şi cele mai populare feluri de mâncare din Italia – pizza şi pasta fresca.

Brunch-ul este compus din aperitive speciale italieneşti precum prosciutto, mozzarella sau ricotta, dar şi o gelato vero preparată cu Peroni Piccola.

Meniul băuturilor este completat de cinci cocktailuri realizate de către Federico Riezzo, mixologist şi brand ambasador Peroni. Peroni la Primavera, Pegroni, Peroni Parma, Peroni Spritz și Peroni Pesca aduc mai aproape de consumatori prospețimea și efervescența Italiei prin ingrediente special alese, asezonate de gustul răcoritor al berii. Pentru pasionaţii de mixologie, Federico Riezzo o să fie gazdă pentru o serie de workshop-uri în perioada 30 Octombrie – 1 Noiembrie 2018.

„Până la finalul lunii noiembrie, fiecare vizitator se va putea bucura de activităţi prin care vor regăsi Italia, de la meniu la seri cu muzică live şi DJ, dar şi alte surprize ce vor fi anunţate pe parcurs.”, a declarat Bogdan Jianu, Brand Manager Peroni Nastro Azzurro.

“Suntem încântați să găzduim Casa di Peroni în restaurantul Roberto’s cu specific italian din cadrul Athénée Palace Hilton. Prin această colaborare aducem și mai mult atmosfera Italiei în Roberto’s, iar oaspeții noștri se vor putea bucura nu doar de mâncarea italiană autentică din restaurant, ci de numeroase activități și evenimente care le vor aduce aminte de farmecul Italiei.“, Rainer Gieringer, General Manager Athénée Palace Hilton București.

Serate italiene îi vor încânta pe consumatori cu muzică live în fiecare vineri, iar serile de sâmbătă seară vor fi petrecute în compania playlist-urilor de inspirație italiană pregătite de o serie de DJ.

Peroni Nastro Azzurro invită publicul să îşi descopere latura italiană prin proiectul fotografic “The Italian portrait”, derulat în perioada 22 octombrie – 11 noiembrie 2018, prin care fiecare oaspete va putea păstra o amintire inedită a vizitei sale în Casa di Peroni.

Articolul precedentNordic Food intră în parteneriat cu Thai Union pentru distribuția brandului John West
Articolul următorElena Marin, Parmafood: În perioada ianuarie – septembrie, rezultatul este de +23% creștere, cu 3% peste targetul nostru
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro