Nordic Food intră în parteneriat cu Thai Union pentru distribuția brandului John West

Nordic Food intră în parteneriat cu Thai Union pentru distribuția brandului de conserve de pește John West. Portofoliul disponibil în România cuprinde produse inovatoare, precum: conservele de ton „no drain”, „infuziile” de ton și somon, conservele din categoria Light Lunch, dar și fructele de mare la conservă.

Nordic Food, una dintre cele mai mari companii în domeniul distribuției produselor alimentare premium, își consolidează poziția pe segmentul conservelor de pește prin încheierea unui parteneriat cu Thai Union, unul dintre liderii mondiali în producția de pește și a fructelor de mare. Prin intermediul acestui parteneriat, Nordic Food distribuie în România produsele brandului John West, aflat în portofoliul grupului Thai Union din 2010.

În primă etapă, Nordic Food va distribui o selecție de 35 de produse John West, precum conservele „no drain”, infuziile de ton și somon, dar și gustările Light Lunch. Totodată, portofoliul include o varietate de conserve cu fructe de mare (scoici, midii, calamar), recomandate atât pentru consumul imediat, cât și pentru asocieri în rețete.

Produsele John West se vor regăsi în toate magazinele mari din România (supermarketuri și hipermarketuri) până la finalul anului, urmând ca distribuția să crească în următorii doi ani.

„Suntem mândri de faptul că Nordic Food are oportunitatea de a lansa și de a dezvolta brandul John West în România. Este o provocare pentru noi deoarece segmentul de piață este aglomerat, însă avem încredere în calitatea produselor John West și credem că putem să-l dezvoltăm, astfel încât românii să-l includă în opțiunile lor alimentare. Credem totodată că John West răspunde foarte bine consumatorilor riguroși, atenți la ceea ce aleg din raft, preocupați de un stil de viață sănătos”, a explicat Ciprian Moldoveanu, general manager Nordic Food.

Ciprian Moldoveanu, General Manager, Nordic Food

John West este primul care a introdus pe piață conserva de ton „no drain” care nu necesită scurgere înainte de a fi consumată , macroul gătit la abur, sardinele gătite la grătar sau infuziile care combină tonul sau somonul cu diverse condimente (busuiocul, chili, lămâia), în cutii cu capac ce pot fi închis după deschidere. Specializat în inovare, John West a pus în practică și preparate ready-to-eat disponibile în conserve.

Grupul Thai Union din Thailanda este lider în producția conservelor de ton, cu 18% din producția mondială, deținând totodată operațiuni în întreaga lume, prin rețeaua integrată de producție, distribuție și cercetare. În portofoliul său se regăsesc branduri precum King Oscar, John West, Petit Navire, Parmentier, Sealect, Chicken of theSea, Mareblu, RugenFisch și Havesta. Compania are afaceri de 4 miliarde de dolari, o istorie de 40 de ani și o echipă de 49.000 de oameni implicați în dezvoltarea produselor sustenabile și inovative. Operațiunile Thai Union sunt răspândite în întreaga lumea (Europa, America, Asia și Africa), compania deținând în total 17 unități de producție.

Nordic Food a fost înființată în anul 1994 cu 100% capital românesc, sub denumirea de Nordic Import-Export. Astăzi, Nordic Food este o companie de vânzări, marketing și merchandising cu acoperire națională. În portofoliul său se găsesc 2.500 de produse alimentare premium, împărțite în cinci categorii: produse proaspete, produse uscate, fructe&legume, produse congelate și ingrediente specializate.
Produsele internaționale premium ajung în toată țara prin intermediul celor 4.000 de clienți direcți și 25 de subdistribuiori. În total, compania a ajuns astăzi la un număr de 244 de angajați.

Articolul precedent19 proiecte de retail, dintre care 13 noi și 6 extinderi în construcții existente, au date de finalizare până la finalul lui 2019 și însumează 367.000 m2
Articolul următorPop-up restaurant Casa di Peroni la Athénée Palace Hilton București
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro