Pizza Hut România se repoziţionează pe piaţa de food service, cu un meniu mult mai variat

0
195

Prezent pe piaţa românească de peste două decenii, Pizza Hut face un pas în direcția reinventării brandului și le oferă clienţilor un meniu extins, disponibil în toate cele 22 de restaurante la nivel naţional. Noul concept de meniu poartă semnătura lui Chef Nico Lontras, care combină cu măiestrie gustul clasic al produselor populare americane cu viziunea sa inovatoare, aducând în bucătăriile Pizza Hut o varietate de experiențe culinare tasty, ce includ produse precum: coaste cu sos sweet chili, burgeri, tacos, aripioare cu sos barbeque, deserturi, cocktail-uri alcoolice şi non-alcoolice şi multe altele.

„Pizza Hut face o mişcare îndrăzneaţă de business şi se repoziţionează pe piaţa de food service din România cu un meniu mult mai variat, adresat unui public divers”, declară Monica Eftimie, Chief Marketing Officer Sphera Franchise Group S.A.

Restaurantele Pizza Hut oferă clienţilor posibilitatea de a-şi alege meniul de prânz la preţuri accesibile, printr-o serie de oferte: Classic Choice include pizza Margherita mică cu două toppinguri la alegere şi supă cremă de legume sau cremă de roşii, Noon Light conține Flatbread Zucchini cu brânză sau bacon şi spanac, alături de salată Caprese, iar Midday in Italy înseamnă o pizza Margherita mică sau Spaghetti Bolognese şi trei bruschette cu roşii, parmezan, busuioc şi rucola proaspătă.

Mai mult, începând de astăzi, 17 septembrie, clienţii vor putea savura meniul de prânz Classic Burger, ce conţine un mix apetisant de carne, cartofi prăjiţi şi sos la alegere, între ketchup dulce sau picant şi maioneză cu usturoi. Oferta este valabilă de luni până vineri în intervalul orar 10:00 – 18:00, în perioada 17 septembrie – 08 noiembrie 2018.