Peste 25 de distribuitori din întreaga ţară participă la Retail & Horeca Distribution

359

Ediţia cu numărul V a evenimentului anual dedicat industriei de distribuție produse FMCG – „Retail & Horeca Distribution” – reuneşte antreprenori şi manageri din mai multe regiuni ale ţării. Organizat de Modern Buyer şi susţinut de ACDBR, evenimentul va avea loc pe data de 19 Martie 2020 la Hotel Kronwell din Braşov.
Până în acest moment şi-au anunţat prezenţa reprezentanţi ai companiilor Amigo Intercost, ARB, Bere Bauturi Bucuresti, CLD Wit, Cocos, Coralia, Diana Supermarket, Distrib, DRIM Daniel, Duo Ekart, Elboris, Flor Union, Geraico, Maialex, Nasticom, Nitela, Macromex, Original Serv, Potpuriu, Pro Soft, Punctual Comimpex, Resco Distribution, Safeway International, Slik Buzău, Armaco Distribution, Intercompany, Perpetuus, Derşidan.

Temele ediţiei

Vom pune în discuţie şi vom dezbate următoarele subiecte:

Partea I: Piaţa de distribuţie în 2019. Influenţe cu impact asupra sectorului în 2020
– Analiza indicatorilor-cheie de performanță și eficiență a companiilor de distribuție bunuri de larg consum în Retail şi Horeca;
– Evoluţia comerţului tradiţional la nivel naţional şi regional şi perspectivele europene; (speaker din România, Polonia, Cehia)

Partea a II-a: Parteneriatul dintre producători şi distribuitori, aşa cum este văzut de jucătorii importanţi din sectorul de producţie FMCG
– Modele de colaborare producator-distribuitor-comerciant/operator HoReCa, eficientizarea acestei relaţii. Cum se poate obţine plus valoare pentru toate verigile din acest lanţ? Crearea unei strategii de afaceri win-win.

Partea a III-a: Perspectiva antreprenorilor din sectorul de distribuţie în retail şi HoReCa
– Care sunt căile de dezvoltare pe care le vor alege jucătorii mari din industrie: extinderea teritorială, eficientizare operaţională, creşterea canalului HoReCa, investiţii în tehnologie, restructurare, revizuirea portofoliului, dezvoltare de mărci proprii ş.a.

În acelaşi timp cu conferinţa, vom organiza şi un Expo Hall în care oferim furnizorilor posibilitatea de a prezenta distribuitorilor produsele lor, de a organiza degustări şi de a realiza discuţii aplicate pe marginea produselor.

Business Dinner – după conferinţă, în seara de 19 martie, organizăm tot la Hotel Kronwell o cină de afaceri. Business Dinner Retail & Horeca Distribution este un excelent prilej de dialog între antreprenorii din idustria de distribuție și partenerii lor din FMCG. Cina de afaceri oferă invitaților posibilitatea de a găsi noi arii de colaborare, într-o atmosferă relaxată.

Rezervă-ţi acum locul la eveniment!

Vino să comunici cu managerii şi antreprenorii din industria de distribuție, consolidează-ți relațiile profesionale, extinde-ți parteneriatele existente și bate palma cu viitorii tăi parteneri!Înscrierile la cea de-a V-a ediție a Retail & Horeca Distribution continuă până pe data de 13 Martie 2020.