PepsiCo relansează energizantul Rockstar

Pepsico relansează gama sa de energizante Rockstar, care va fi disponibilă pentru partenerii PepsiCo – marii retaileri din România, precum și comercianții mici și mijlocii – în patru variante de arome. Astfel, pe lângă variantele clasice Original si XDurance (aroma de afine, rodii și acai), brandul Rockstar lansează două arome noi – mango și fructul pasiunii, menite să răspundă cât mai bine nevoilor consumatorilor.

Deși piața din România este în continuare una preponderent “clasică”, în care aroma de bază este energizantul Original, în ultimii ani, în această categorie s-a observat un interes tot mai ridicat din partea consumatorilor pentru arome.

Rockstar conține vitamina B, ginseng și taurină, precum și ingrediente care oferă un impuls energetic, cum ar fi cofeina și guarana. Segmentul băuturilor energizante reprezintă 5% din totalul pieței de băuturi răcoritoare, fiind o categorie în care vânzările nu au fost afectate de contextul pandemic.

Rockstar se poziționează de această dată în atenția consumatorilor cu o nouă înfățișare și o atitudine diferită, sub platforma globală “Life is Your Stage” (Viața este scena ta). Acest moment marchează prima acțiune internațională de poziționare a brandului Rockstar, de la achiziția lui de către PepsiCo în 2020.

Compania urmărește accelerarea expansiunii de brand pe noi piețe, având ca scop dublarea prezenței produsului la nivel global în următorii trei ani. Același obiectiv va fi vizibil și pe piața din România, unde PepsiCo are planuri puternice pentru susținerea Rockstar.

„Suntem încântați să readucem în atenția consumatorilor băutura energizantă Rockstar printr-o relansare la nivel internațional. Produsele energizante sunt o categorie în continuă creștere, în întreaga lume, însă necesită o abordare nouă. Prin această campanie globală, dorim să redefinim modul în care consumatorii percep Rockstar și, în același timp, să îi celebrăm pe toți cei care, prin muncă și pasiune, își îmbunătățesc performanțele în fiecare zi”, a declarat Adrian Lăcătuș, East Balkans Senior Commercial Director, PepsiCo.

Brandul se adresează unei categorii mari de public și îi recunoaște pe toți cei care au determinarea și puterea să pună lucrurile în mișcare, cei care muncesc zi de zi și fac progrese pentru atingerea scopurilor personale și profesionale.

În urma unor date colectate în peste 3.000 de interviuri cu consumatori din întreaga lume, campania internațională urmărește să interacționeze cu audiențele locale prin conținut dedicat pentru peste 30 de piețe în care produsul este disponibil. În plan local, campania va aborda canale multiple de comunicare, printre care TV, digital și social media, precum și activări în magazine, oferind astfel multe ocazii de a celebra rockstarurile de zi cu zi. Noua identitate vizuală a brandului a fost dezvoltată de echipa globală de design PepsiCo, aducând în atenție logoul sub formă de stea, cu o abordare modernă, într-o paletă de culori din gama galben metalic și negru.

Produsele PepsiCo sunt consumate în peste 200 de țări și teritorii din lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 70 miliarde dolari în 2020, dintr-un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker Tropicana și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 23 de branduri ce generează fiecare, anual peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here