HEINEKEN își propune să-și reducă emisiile totale de carbon din producție, cu 30%, până în 2030

Compania HEINEKEN a făcut public angajamentul său de a reduce emisiile totale de carbon din producție cu 30% până în 2030 și din întregul lanț valoric până în 2040. Compania își propune ca toate unitățile sale de producție să devină neutre, din punct de vedere al emisiilor de carbon, maximizând energia regenerabilă și eficiența energetică.

Odată cu lansarea programului său global, 2030 Brew a Better World – HEINEKEN a anunțat un nou set de angajamente ambițioase, care au ca scop un impact pozitiv asupra mediului, sustenabilității sociale și consumului responsabil de alcool.

Ca parte importantă a strategiei de creștere echilibrată a companiei, EverGreen, ambițiile pentru 2030 sunt construite având la bază progresele realizate de la lansarea globală inițială, în 2009, a programului Brew a Better World.

„Noile angajamente își au originea în strategia noastră de creștere echilibrată, EverGreen, și plasează sustenabilitatea și responsabilitatea pe primul plan, în capitolul pe care îl adăugăm poveștii noastre. Vreau să mulțumesc angajaților noștri entuziaști și dedicați pentru pasiunea lor continuă pentru acest subiect. Împreună, ne vom aduce contribuția pentru a crea o lume mai bună.” a declarat Dolf van den Brink, CEO și Președinte al Comitetului Executiv al HEINEKEN.

”De la orz la bar” și adoptând o abordare bazată pe știință, HEINEKEN se va concentra pe acțiuni concrete de reducere a amprentei sale de carbon, colaborând îndeaproape cu clienții, consumatorii și furnizorii.

HEINEKEN se angajează să elimine trimiterea deșeurilor la depozitele de deșeuri, din cele 166 de unități de producție, până în 2025. Compania va accelera utilizarea ambalajelor returnabile și va continua să dezvolte ambalaje inovatoare, cum ar fi cele mai recente ambalaje reciclabile: Green Grip din Marea Britanie, care înlocuiesc inelele de plastic, de unică folosință, folosite pentru baxurile de doze, ajutând la reducerea utilizării plasticului cu 500 de tone în fiecare an.

Protejarea resurselor de apă

Ca parte a obiectivelor globale pentru 2030, HEINEKEN își va reduce și mai mult consumul mediu de apă, la 2,6 hectolitri pe hectolitru (hl/hl) în zonele cu deficit de apă și 2,9 hl / hl la nivel mondial. De asemenea, compania își va echilibra în întregime resursele de apă utilizată, în zonele cu deficit de apă, așa cum face în Mexic, Spania, Egipt și Malaezia. De asemenea, va maximiza refolosirea și recircularea apei sale în zonele cu deficit de apă și va continua să colaboreze cu alți parteneri, prin intermediul fondurilor și alianțelor, pentru a sprijini sănătatea bazinelor hidrografice.

HEINEKEN s-a alăturat recent lansării Coaliției Water Resilience a Global Compact din cadrul ONU, o inițiativă de industrie, ce își propune reducerea problemelor legate de deficitul de apă, până în 2050.

Compania va continua să sprijine fermierii mici, prin aprovizionarea cu ingrediente agricole în Africa, urmărind o creștere a volumului cu 50% până în 2025 față de 2020.

Promovarea consumului responsabil

Bazându-se pe succesul Heineken® 0.0, începând din 2020, HEINEKEN are peste 130 de opțiuni de mărci fără alcool. Compania va continua să investească în inovații pentru portofoliul său cu un conținut scăzut sau fără alcool, pentru a facilita accesul consumatorilor la astfel de opțiuni, în funcție de preferință și de ocazie. Până în 2023, compania se va asigura că două opțiuni fără alcool sunt disponibile pe majoritatea piețelor sale.

HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale. La nivel mondial, suntem prezenți în peste 70 de țări, iar cei peste 80.000 de colegi aduc la viață valorile companiei noastre: Pasiunea pentru calitate, Respectul pentru oameni și pentru planetă, Bucuria de a trăi.

În România, compania are un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, majoritatea fiind produse în cele patru fabrici locale (din Constanța, Craiova, Târgu Mureș și Miercurea Ciuc). Angajamentul față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiuni. HEINEKEN are peste 1.100 de angajați în România, se aprovizionează de la furnizori locali (peste 70% din ingrediente) și urmărește agenda de sustenabilitate: Brewing a Better World.

Cele mai recente informații despre activitatea HEINEKEN România sunt disponibile pe www.heinekenromania.ro și pe LinkedIn.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here