Penny relansează gama de marcă proprie, Hanul Boieresc

Penny relansează gama Hanul Boieresc, cea mai importantă marcă proprie românească din sortimentul său. Produsele dezvoltate sub acest brand sunt 100% fabricate în România. Relansarea aduce o nouă poziționare a mărcii, un sortiment îmbogățit, un design și un model de marketing noi. Obiectivul discounterului este să dezvolte această marcă la un calibru similar marilor branduri, printr-un ritm susținut al inovației la nivelul sortimentului și printr-un efort de marketing consecvent.

În același timp, compania se angajează ca, în următorii trei ani, 60% din sortiment să fie produs în România, ingredientul principal să fie fabricat în România, iar procesarea intermediară să fie și ea realizată local.

„Așa cum am anunțat în iulie, rebrandingului Penny. este un element care consolidează strategia noastră de dezvoltare și o dovadă a angajamentului nostru față de România. An de an, urmărim să creștem procentul produselor fabricate local și, odată cu rebrandingul, ne luăm un angajament ambițios pentru țara în care am crescut: 60% din sortimentul nostru va fi produs, procesat și va avea ingredientul principal din România. Un prim pas în acest demers este relansarea gamei de produse Hanul Boieresc, care deja conține carne 100% românească.,” a declarat Daniel Gross, CEO Penny România.

În încercarea de a înțelege preferințele românilor, Penny a demarat un studiu în colaborare cu Academia de Studii Economice București (ASE). Rezultatele studiului indică faptul că la nivelul anului 2019, cea mai mare diferență pozitivă dintre importuri şi exporturi este înregistrată în favoarea produselor carne – diferență de 714 milioane euro, la fructe – diferență de 593 milioane euro, iar la preparate din cereale – diferență de 504 mil. euro.

Totodată, Penny continuă investițiile în sustenabilitate și anunță că va aloca 19,5 milioane EUR în următorii trei ani pentru a consolida inițiativele din cadrul celor patru piloni: dezvoltarea de produse locale, protejarea mediului, susținerea angajaților și implicarea în comunități.

“Vom continua să investim în sustenabilitate și vom aloca 19,5 milioane EUR pentru a reduce impactul activităților noastre asupra mediului, pentru a ne sprijini angajații și pentru a ne implica activ în comunități. “, a precizat Daniel Gross, CEO Penny România.
Penny publică anual un raport sustenabilitate pe baza standardelor internaționale Green Reporting Initiative (GRI), în vederea fixării direcțiilor strategice în domeniu.

Penny este conceptul de succes al grupului german Rewe și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua Penny în România este alcătuită din 268 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 4.800 de angajați.