Parmafood preia distribuția națională a produselor gluten free ale brandului Pagotto

Începând din 01 Iunie 2020, Parmafood Group Distribution preia distribuția la nivel național a produselor fără gluten, marca Pagotto. Brandul Pagotto a investit la Arad 1 milion de euro pentru instalarea unei linii de producție fără gluten.

Blaturile de tort, prăjiturile cu diferite gusturi, focaccia, mixurile pentru pâine si pizza, mixurile pentru gogoși, clătite și multe alte produse sunt dedicate persoanelor care suferă de boala celiacă, intolerante la gluten.

În perioada imediat următoare se vor produce alte 4 noi articole: Brownies, Brownies Espresso, Focaccia al Pomodoro, Focaccia con Olive.


Parmafood Group Distribution este o companie cu capital românesc înființată în 1992 în București. Este unul dintre principalii jucători pe piața de distribuție a alimentelor și băuturilor. Compania acoperă toate segmentele de distribuție la nivel național: K.A., Horeca, Retail Tradițional.

Parmafood are în portofoliu branduri internaționale – peste 3.000 de produse, 120 de branduri de calitate – precum Mutti Pomodoro, La Molisana, Tabasco, Kimbo, Pietro Coricelli sau Calvo.

Articolul precedentIFCO partener al evenimentului „Legume-Fructe: Cum se vede sezonul actual Made in Romania pe lanţul de aprovizionare”
Articolul următorInvestiţiile producătorilor din sectorul agribusiness sunt afectate de pandemie? Aflăm răspunsul de la Dragoş Chiriţă, Systec Agripack, speaker la webinarul de mâine
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.