Compania autohtona Panovia a finalizat un proces de rebranding in urma caruia produsele congelate Ema se vor regasi sub brandul Morarita, incepand cu finalul lunii septembrie. Producatorul roman de patiserie congelata a decis sa-si reorganizeze portofoliul pentru a se axa pe cresterea notorietatii marcii sale de baza, Morarita.
Strudelele si minipateurile Ema se adauga produselor deja existente in brandul Morarita – aluat foietaj, foi de placinta, saleuri, creandu-se astfel o gama completa cu 12 produse. Noile produse au o reteta de umplutura imbunatatita, un nou decor și o glazurare ce confera produsului un aspect mai apetisant dupa coacere. De asemenea, produsul este mai stabil si se dezvolta uniform la coacere. Pentru a pastra elemente din vechiul ambalaj, noile produse Morarita vor avea atasate logo-ul Ema printr-o banderola aplicata pentru o perioada de 2 luni de la lansarea produselor.
„Am marcat anul acesta 10 de activitate pe piata romaneasca si ne-am reinnoit cu aceasta ocazie angajamentul luat fata de consumatori, de a le oferi produse autentice la cel mai inalt standard de calitate. Morarita este brandul Panovia care se identifica cu cresterea pietei romanesti de patiserie congelata, fiind de 10 ani o prezenta constanta la rafturi. De aceea, rebranding-ul produselor Ema sub umbrela Morarita este o oportunitate de a ne consolida pozitia pe piata si de a oferi consumatorilor un brand puternic cu o mare vizibilitate la raft”, a declarat Sabin Martoiu, director general Panovia.
Panovia a inregistrat in 2014 o cifra de afaceri de peste 4,7 milioane de euro, in crestere cu 40% fata de anul 2013, iar pentru anul 2015, estimeaza o crestere de 15%.
Portofoliul Panovia cuprinde produse destinate segmentului de retail, precum aluat foietaj, foi de placinta, saleuri, strudel si minipateuri – marca Morarita, iar pentru horeca – patiserie si viennoiserie.