Pack Expo şi Expo Shop – două expoziţii B2B la Romexpo București în luna mai

În perioada 16-19 mai sunteți așteptați în pavilionul B2 din cadrul Romexpo la cele două expoziţii B2B: Pack Expo 2018, expoziţia dedicată ambalajelor şi soluţiilor de ambalare din Europa de Sud–Est, și Expo Shop–Future Retail Solutions, prima expoziţie din România dedicată industriei de retail.

Timp de patru zile, cel mai mare și mai nou pavilion din centrul expoziţional se va transforma într-o megascenă dedicată industriilor de packaging şi retail.

La ediţia din acest an a Pack Expo, peste 30% dintre expozanţi provin din 14 ţări: Austria, Bulgaria, Brazilia, China, Italia, Grecia, Marea Britanie, Polonia, Republica Cehă, Turcia, Ungaria, Albania, Slovacia şi România, ceea ce înseamnă o ofertă nouă de produse şi servicii pentru piaţa din România.

Peste 100 de echipamente inovatoare vor fi în prezentate pe toată perioada târgului, precum și soluţii de ambalare, echipamente pentru producţia de ambalaje, dozare, umplere, marcare și etichetare, paletizare, logistică, stivuire, design de ambalaj, tehnologii de ambalare pentru industriile de lactate, fructe-legume, patiserie-cofetărie, panificaţie, industria cărnii, non-food, demonstraţii LIVE.

Câteva echipamente vor fi expuse în premieră, dintre care: VideoJet 1860 (cel mai avansat sistem de marcare cu jet de cerneală disponibil pe piaţă în momentul actual, prezentat de Multidevelopment), Esko Kongsberg C44 (o masă de tăiere adusă în premieră în România de Grup Transilvae), Lachenmeier X1 (echipament de stretch hood şi soluţii automatizate pentru logistică, aduse pentru prima dată în România de iHope), TL 650 WEBOMATIC (echipament revoluţionar în clasa traysealer-elor, premiat la Anuga FoodTech), Toppy Aspo Label 300 (echipament pentru manipularea rolelor de hârtie) sau Toppy Inverter (schimbător şi întorcător de paleţi).

Singurul concurs dedicat ambalajelor şi etichetelor din România, Romanian Packaging Awards (ediţia a II-a), este structurat pe cinci categorii: Ambalajul din carton compact al anului, Ambalajul din carton ondulat (pentru retail), Ambalajul flexibil al anului, Ambalajul rigid din mase plastice al anului, Eticheta anului. Pe 16 mai, în cadrul Pack Expo, vor fi premiate cele mai bune ambalaje şi etichete.

Premiu Young Chef: 1000 de euro
”Young Chef by Angst”, concursul de reţete pentru ready meal organizat în parteneriat cu ULMA Packaging, promovează ambalajele inovatoare prin intermediul produselor ready meal realizate de tineri bucătari din ingrediente proaspete şi de calitate. Membrii juriului sunt Chef Sorin Bontea, Sorin Minea (Angst) şi Chef Ioan Cristian Şerb.

Tombolă şi campanie de conştientizare “Consumă smart şi eficient”
În cadrul Campaniei de conştientizare “Consumă smart şi eficient”, Cris-Tim (partenerul Pack Expo al campaniei) va face sampling la standul propriu din cadrul expoziţiei cu produse ambalate în pack-uri inovative. Tot acolo va avea loc şi o tombolă cu premii în produse Cris-Tim.

Expo Shop – Future Retail Solutions în premieră la Romexpo
În aceeași perioadă, va avea loc evenimentul tip expo & conference Expo Shop – Future Retail Solutions, prima expoziţie din România dedicată industriei de retail, un eveniment B2B organizat de Euroexpo şi Romexpo, în parteneriat cu revista retail-FMCG.ro.
Expo Shop va fi locul unde, timp de 4 zile, principalii furnizori de servicii şi echipamente pentru retail îşi vor expune cele mai noi soluţii pentru viitorul în retail, un domeniu aflat într-o continuă mişcare.

Evenimentul Expo Shop se adresează, în primul rând, tuturor comercianţilor – marii retaileri, magazinele online, comercianţii tradiţionali independenţi şi distribuitorii – dar şi producătorilor din industriile conexe (FMCG, DIY, IT&C etc).

Începând cu ora 10.00, în data de 17 mai are loc Conferinţa Future Retail Solutions, realizată în colaborare cu revista retail-FMCG.ro. Conferinţa îşi propune să aducă în prim-plan, pe de-o parte, cele mai noi servicii, soluţii şi echipamente pentru retail, iar pe de altă parte, noutăţi şi trenduri din piaţa de retail.

Speakeri importanti de la NETOPIA mobilPay, Farmec, Biodeck şi GLORY GLOBAL SOLUTIONS, GfK Romania, Carrefour, Biodeck, Kooperativa 2.0 sau eMag Marketplace au confirmat deja prezenţa.

Future Store –soluţii pentru magazinul viitorului
La Expo Shop veți putea vedea cum va arăta magazinul viitorului. Expozanţii prezintă soluţii de ultim moment pentru eficientizarea fluxului de lucru, sisteme integrate de vânzare, sisteme automate şi compacte destinate recirculării numerarului, sisteme automate de curăţenie la dimensiuni compacte, sisteme pentru digital signage.

În cadrul Expo Shop vor fi marcate aparte standurile unde vizitatorii vor găsi inovaţii.
Dintre noutăţile prezentate de expozanţi:
– Primul ecran 4k stand kiosk freestanding din lume
– POS all-in-one
– Totem digital cu touchscreen
– Seifuri de ultimă generaţie pentru retail
– Sisteme de curăţare profundă fără atingere

La Expo Shop expozanţii acordă discounturi speciale pentru produsele şi soluţiile prezentate, valabile doar în perioada expoziţiei.

Articolul precedentPremier Capital, partenerul pentru dezvoltare al McDonald’s, a înregistrat o creștere de 14,5% a cifrei de afaceri în 2017
Articolul următorMovileanu, Kaufland: Vom forma o gamă de produse marcă proprie de identitate culinară națională și vom lansa noi branduri în nonfood
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro