Optim Project Management va incepe constructia noului mall din Piatra Neamt, dezvoltat de NEPI

0
639

Compania Optim Project Management este construction manager pentru noul proiect de retail dezvoltat de NEPI in Piatra Neamt, conform CIJournal. Proiectul, ce va avea o suprafata de aproximativ 37.000 mp construiti, este amplasat in partea de vest a orasului, pe un teren de 7,4 ha si va include un hipermarket, retail mall, galerie comerciala, un complex cinema si o zona de fast-Food.

Pe langa serviciile de construction management, Optim PM va oferi si serviciile de design management, cost & procurement management, tenant management & coordonation si respectiv servicii SSM si dirigentie de santier.
Livrarea proiectului este estimata pentru trimestrul al patrulea 2016 – faza 1 si primul trimestru 2017 pentru Faza 2.
Compania Optim PM este implicata in constructia mai multor proiecte importante de retail: Parklake, Veranda Shop & Stay Obor, Timisoara Shopping City, extinderea City Park Lake Constanta, reamenajarea Fortuna Mall Severin.

5 mari proiecte de retail, finalizate anul acesta

Anul acesta, pe piata de retail vor fi livrate proiecte totalizand peste 237.000 mp, ceea ce va duce la o crestere cu circa 10% a stocului curent, estimat la 2,8 milioane mp, potrivit datelor JLL. Majoritatea livrarilor sunt proiecte noi (85%), iar Bucurestiul va atrage mai mult de jumatate din aceste investitii (125.000 mp).
„Este de asteptat ca Romania sa inregistreze o crestere anuala a consumului de 4-5% in urmatorii doi ani, si in plus, proiectele care urmeaza sa fie livrate anul viitor sunt localizate in orase unde indicatorii economici sustin astfel de investitii. Din acest motiv nu vedem o influenta semnificativa asupra chiriilor sau a pietei in general”, a declarat Adelina Oprita, consultant Retail Agency JLL.

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentCifra de afaceri in crestere cu aproape 20% pentru dm – drogerie markt Romania
Articolul următorReteaua Profi ajunge la 373 de magazine
Maria Hurduc

Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here