Ocean Fish intra in segmentul ready-to-cook, cu o gama inovativa ce cuprinde, pentru inceput, cinci retete

Producatorul Ocean Fish a lansat astazi, in cadrul targului Indagra, prima sa gama de produse din segmentul ready-to-cook. Gama cuprinde 5 retete, doua cu somon salbatic de Alaska, in variantele in sos de usturoi si picant, si trei cu somon norvegian, in variantele in sos provence, in sos picant si in sos curry. Retetele au fost dezvoltate in colaborare cu Petru Buiuca. alesea„Lansarea acestei game este un proiect extrem de important pentru Ocean Fish care devine astfel primul producator de peste ce inoveaza in zona produselor ready to cook. Am lucrat mai multe luni la retete si mai ales la un ambalaj inovativ si usor de utilizat, consumatorul beneficiind in final de un preparat complet asezonat, suculent, parfumat si gata de consum in cinci minute. Produsul raspunde nevoilor actuale ale consumatorilor care nu au timp sa gateasca dar care cauta solutii sanatoase. Prin sortimentatia realizata, am incercat, de asemenea, sa satisfacem atat asteptarile clientilor care prefera un somon putin mai gras, de crescatorie, cat si pe ale acelora care cauta un somon salbatic, de Alaska”, a declarat Alesea Brinzila, Manager Import Export la Ocean Fish. Pentru inceput, cele cinci produse vor fi disponibile in magazinele proprii Ocean Fish, urmand ca in aproximativ o luna de zile sa fie listate si in retelele moderne de retail. Potrivit reprezentantilor companiei, pe viitor, gama va fi extinsa si cu alte produse din portofoliu, in prezent lucrandu-se la retete cu creveti sau midii. Ocean Fish a inregistrat in 2015 o cifra de afaceri de aproximativ 34 de milioane de euro, iar pentru 2016 reprezentantii companiei estimeaza o crestere a cifrei de afaceri, impulsionata in special de deschiderea magazinelor proprii. In luna aprilie a acestui an, Ocean Fish a deschis primul sau magazin propriu de prezentare si vanzare produse proprii, la intrarea fabricii sale din Afumati, urmand sa mai deschida anul acesta inca unul in cartierul rezidential Cosmopolis. In ultimii ani, a investit peste 22 de milioane de euro intr-o fabrica cu o capacitate de procesare de 5.000 de tine si o capacitate totala de stocare de 15.000 de tone.

Articolul precedentMihai Tanasescu, Bazinul Pomicol Voinesti: “Predictibilitatea si siguranta unei piete de desfacere, cele mai importante beneficii castigate din colaborarea cu retailul modern”
Articolul următorCarrefour introduce plata direct prin aplicatia CarrefourPay in toate hipermarketurile si supermarketurile sale
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.