Compania URBB introduce pe piata romaneasca o noua subcategorie in segmentul bere: Tuborg Shot, o bere blonda mai puternic alcoolizata. Cu un continut de alcool de 9%, noua bere este disponibila intr-un ambalaj „direct drink,” pentru a putea fi servit direct din doza de 250ml. Potrivit reprezentantilor producatorului, produsul este special creat pentru cei care vor sa inceapa cu o bere puternic alcoolizata.
„Ne mandrim cu faptul ca Tuborg, inca de la lansare, a schimbat in permanenta regulile prin creativitate si inovatie. Iata ca facem acest lucru inca o data, prin lansarea Tubog Shot, produs pe care l-am dezvoltat pentru a raspunde nevoii tinerilor care stiu sa se bucure de momentele cu prietenii. Inainte de a iesi in oras, tinerii obisnuiesc sa se intalneasca cu prietenii, fie la unul dintre ei acasa, fie la un bar, pentru a-si face ‹incalzirea›. Prin aceasta lansare, Tuborg creeaza un nou segment de piata, inspirat de consumatori. Suntem bucurosi si in acelasi timp increzatori in succesul Tuborg Shot, care detine toate atu-urile pentru a fi indragit de fanii Tuborg si ai berii in general. Tuborg a inregistrat in primele 4 luni ale acestui an o crestere de 20% comparativ cu anul trecut. Acest lucru dovedeste cresterea brandului in preferintele consumatorilor si, de asemenea, ne permite sa continuam investitiile in inovatii asa cum am obisnuit deja piata”, a declarat Paul Markovits, Vice-presedinte Marketing, URBB.