O noua identitate vizuala pentru brandul LaDorna

Brandul de produse lactate LaDorna marcheaza acest final de an printr-o schimbare strategica de imagine, cel mai important proiect al brandului in 2016.

„Recunoscuta ca fiind printre cele mai inovatoare branduri din industrie, cel care a lansat prima marca de lapte UHT in Romania si cel care le-a oferit romanilor prima gama completa de produse romanesti BIO, LaDorna se reinventeaza astazi printr-o noua identitate vizuala. LaDorna detine unul dintre cele mai largi portofolii de produse lactate din Romania: lapte, smantani, branzeturi, unt, iaurturi si produse Bio. Ne mandrim cu calitatea deosebita a acestora, certificata prin numeroase premii obtinute din partea consumatorilor romani.  Design-ul contemporan a luat nastere si ca urmare a feedback-ului venit de la consumatorii romani. In plus, noua identitate vizuala permite punerea in valoare a inovatiilor viitoare”, a declarat Monica Radulescu, Marketing Director Dorna Lactate (Lactalis Romania).

Noile ambalaje LaDORNA sunt deja disponibile in magazine, consumatorii putand recunoaste mai usor produsele din diferite categorii de lactate. In perioada imediat urmatoare si restul gamelor de produse LaDORNA vor urma aceeasi linie si identitate vizuala.

Articolul precedentHenkel extinde portofoliul brandului Schwarzkopf cu o noua gama
Articolul următorHipermarketul Carrefour din Piatra Neamt se va deschide pe 1 decembrie, odata cu centrul comercial Shopping City
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.