O noua conducere pentru Asociatia Berarii Romaniei

Asociatia Berarii Romaniei si-a desemnat in luna ianuarie o noua conducere, in functia de presedinte fiind ales Shachar Shaine, presedintele companiei United Romanian Breweries Bereprod (URBB), iar pentru functia de director general fiind numita Julia Leferman.

Shachar Shaine a preluat functia de presedinte al Asociatiei de la Igor Tikhonov, presedintele companiei Ursus Breweries, care a reprezentat Asociatia in aceasta calitate pe parcursul anului precedent.

“Dezvoltarea culturi berii in Romania reprezinta unul dintre obiectivele Asociatiei Berarii Romaniei, proiectele derulate de-a lungul timpului vorbind romanilor despre aceasta bautura extraordinara fabricata din ingrediente naturale, despre numeroasele tipuri in care poate fi savurata, precum si despre impactul economic pozitiv pe care fiecare pahar de bere consumat il are pentru Romania. Ma bucur ca alaturi de partenerii din Asociatie am ocazia sa construiesc mai departe in acest sens, astfel incat berea produsa in Romania sa ocupe acelasi loc de cinste pe mesele si in inimile romanilor”, a declarat Shachar Shaine, Presedinte Asociatia Berarii Romaniei. 

Shachar Shaine are o experienta de peste 17 ani in marketing si vanzari in domeniul FMCG si al planificarii proiectelor industriale. Stabilit in Romania inca din 1999, Shachar Shaine ocupa in prezent functia de Presedinte URBB, anterior detinand diverse functii de conducere in cadrul companiei: Marketing Vice-President URBB, timp de trei ani si, ulterior, Marketing & Sales Vice-President URBB inca doi ani, iar din 2004 pana in 2010, a ocupat functia de presedinte si CEO al companiei. A absolvit Universitatea Technion din Haifa si detine un Executive MBA la Bradford University.

Totodata, incepand cu luna ianuarie, pozitia de director general al Asociatiei Berarii Romaniei este preluata de Julia Leferman. “Ma simt onorata de alegerea mea in aceasta functie, cu atat mai mult cu cat acum pot spune ca fac parte dintr-o mare familie, aceea a producatorilor de bere din Romania. Faptul ca m-am alaturat echipei Berarilor Romaniei reprezinta o frumoasa provocare profesionala, avand in vedere cat de iubita este berea de catre romani. Asociatia Berarii Romaniei activeaza la standardele inalte ale industriei berii din Romania, iar rolul meu va fi acela de a mentine acest nivel, avand un obiectiv clar conturat: acela de a promova si a dezvolta o industrie a berii responsabila si sustenabila in Romania. Asociatia va ramane totodata acelasi partener de dialog deschis si constructiv pe orice tema conexa industriei berii din Romania”, a declarat Julia Leferman, director general Asociatia Berarii Romaniei.

Julia Leferman are o experienta de peste 15 ani in Public Affairs, acumulata in importante institutii publice si in consultanta privata. Inainte de a se alatura Berarilor Romaniei a facut parte din echipa Grayling, coordonand proiecte complexe de public affairs din domenii diverse, precum: servicii financiare, IT, sanatate si energie. Anterior experientei la Grayling, a detinut pozitii cheie in administratia centrala in calitate de consilier pe politici economice si afaceri europene al Presedintelui Camerei Deputatilor si consilier pe teme de legislatie europeana in Cancelaria Primului Ministru. Detine un Master in Dreptul International si European al Afacerilor la Universitatea Paris I Pantheon Sorbonne, in parteneriat cu Facultatea de Drept din Bucuresti, si este licentiata in Stiinte Politice si Relatii Internationale la Universitatea Bucuresti.

Membrii sai actuali sunt importanti producatori de bere din Romania: BERGENBIER SA, HEINEKEN Romania, UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD, URSUS BREWERIES si MARTENS, alaturi de microberaria CLINICA DE BERE. Impreuna, cei sase producatori furnizeaza peste 80% din cantitatea de bere consumata in Romania. Totodata, din Asociatie fac parte si reprezentanti ai producatorilor de materii prime: SOUFFLET MALT ROMANIA si  ASOCIATIA PRODUCATORILOR DE HAMEI.

Articolul precedentFlorin Filote, eMag Marketplace: “Potentialul este in exteriorul companiei, nu am atins nici 10% din business-ul pe care ni-l ofera piata interna”
Articolul următorKaufland deschide primul sau magazin din Lugoj
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.