Nuno Afonso, Vicepreședintele Marketing și Strategie, Daymon International este keynote speaker la Private Label Innovation (Digital) Show

Invitatul publicației Modern Buyer la videoconferința Private Label Innovation (Digital) Show 2020, Nuno Afonso, Vicepreședinte Marketing și Strategie al companiei Daymon, va prezenta cele mai recente informații despre evoluția mărcilor private pe piața europeană.

Tema propusă de invitatul nostru audienței din România este „Private Label – o regândire a viitorului. Cum se vede viitoarea transformare a PL și ce impact va asupra retailerilor și a piețelor. O viziune asupra mărcilor proprii în viitorul apropiat.” Prezentarea lui Nuno Afonso va fi susținută în limba engleză.

Nuno s-a alăturat companiei Daymon în 2015 și de atunci a fost implicat în dezvoltarea de strategii de Private Label în întreaga arenă de retail și, de asemenea, în studierea perspectivei asupra comportamentului de consum și a retailului pentru a dezvolta mărci proprii de succes.

Nuno are o experiență de mai bine de 15 ani în retail în Portugalia, dar și la nivel internațional, ocupând roluri diferite, cum ar fi Managementul categoriilor, Operațiuni, Managementul marketingului și IT. Nuno conduce astăzi zona de marketing și strategie în Daymon International.

Este timpul să vă înscrieți la evenimentul anual cu tema Private Label Innovation Digital Show, unicul din România dedicat exclusiv industriei de mărci private!

Vom avea alături de noi speakeri relevanți şi vom prezenta în exclusivitate noutățile şi tendinţele momentului în industria mărcilor private.


Ediţia cu numărul IX a Private Label Innovation Digital Show, organizată de Modern Buyer, se va desfăşura în format digital, pe o platformă inovativă de evenimente virtuale, care asigură transferul experienței unui eveniment din offline în online. Sesiunile live ale conferinței se vor desfăşura pe 30 octombrie 2020, între 9.30 – 13.00, pe platforma inovativă My Connector.

Private Label Innovation Digital Show are trei componente:

• Live Streaming Conference: Sesiuni Live de prezentări și dezbateri
• Virtual Expo: Punem la dispoziția partenerilor standuri virtuale în care își pot prezenta soluţiile şi serviciile şi pot interacţiona cu factorii de decizie în achiziţia de mărci private din retailul modern
• Networking Sessions: Meeting Rooms virtuale pentru o comunicare rapidă şi eficientă.

Audienţa evenimentului este formată din manageri de achiziţii din rândul marilor lanţuri de retail modern, manageri din rândul furnizorilor de mărci private din toate segmentele FMCG, reprezentanți din industria de research, furnizori de servicii și soluții pentru industria de Private Label. Platforma pe care se va desfăşura Private Label Innovation Digital Show permite audienţei să acceseze toate detaliile legate de eveniment (speakeri, agendă, program, sesiuni live), să viziteze secţiunea de Virtual Expo şi, de asemenea, să interacționeze cu vizitatorii în timpul evenimentului.

Cum vă puteţi înscrie?
Pentru a audia dezbaterile live şi a lua parte la sesiunile de networking cu factorii de decizie în achiziţii, vă puteţi înscrie direct în platforma evenimentului, accesând butonul Înregistrare.

Vă aşteptăm alături de noi şi la această ediţie!